bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۸ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۷
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر تأکید کرد، با سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان مشکلی ندارد.
برانکو ایوانکوویچ پس از پایان تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک بار دیگر به بازیکنانم تبریک می‌گویم، چون بیشتر از همه لیاقت داشتند. شما بهتر از من می‌دانید، اما فکر می‌کنم، این فصل بهترین فصل تاریخ پرسپولیس بود. از گرشاسبی و اعضای هیئت مدیره هم تشکر می‌کنم که با مدیریت خوب تا حداکثر توان از تیم و کادرفنی تشکر کردند تا بیشترین تمرکز را داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: از هواداران هم تشکر می‌کنم که به‌عنوان یار دوازدهم از ما حمایت کردند و این حمایت را در مشهد هم نشان دادند و شخصیت یک قهرمان واقعی را نشان دادیم، آنهم مقابل یک میزبان بسیار خوب و باانگیزه. ما در این مسابقه باشجاعت، جنگنده، سرحال و سریع بازی کردیم و نشان دادیم بهترین تیم ایران هستیم. خوشحالیم که قهرمان شدیم و بچه‌ها توانستند به این هدف برسند و همان‌طور که قبلاً هم گفتم، به سیدجلال حسینی تبریک می‌گویم که ششمین قهرمانی را به دست آورد و فکر می‌کنم هیچ‌کس در ایران به این اندازه قهرمان نشده است. این فصل، فصل نتایج خوب، موفقیت‌های بزرگ و شادی‌های بزرگ برای ما بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های کریم باقری در خصوص رابطه شکرآب او و محسن مسلمان، گفت: بین برانکو با مسلمان؟ سروش؟ یا صادق محرمی؟ یا سایر بازیکنان؟ هیچ رابطه‌ای شکرآب نشده است و بازیکنانی در ترکیب حضور دارند که آماده‌ترین باشند. شاید برخی با طرز تفکر ما موافق نیستند و آنها آزاد هستند نقد کنند و قشنگی فوتبال به همین است، چون هرکدام از ما طرز تفکر خودمان را داریم. بازهم می‌گویم با بازیکنان مشکلی نداریم. هیچ مشکلی وجود ندارد و فقط بهترین کار را می‌کنیم.

برانکو درباره اینکه پرسپولیس سه هفته پیش از پایان لیگ به قهرمانی رسید و آیا در ادامه برد برای او مهم است یا بازی دادن به بازیکنان جوان، خاطرنشان کرد: هدف‌مان این است بیشترین بازی‌ها را ببریم و قطعاً تغییراتی در ترکیب‌مان خواهیم داشت، اما شما فکر می‌کنید علی علیپور و صادق محرمی مسن هستند؟ ما تیم دوم و سوم نداریم و فقط یک تیم داریم با کادرفنی. همه جزو تیم اول هستند. ما بازیکنان جوانی مثل سیامک نعمتی، فرشاد احمدزاده، احمد نوراللهی، بشار رسن و... داریم. اینها همه جوان هستند و مسن نیستند و هنوز کار دارند و به صورت کامل پخته نشده‌اند.

وی درباره اینکه پرسپولیس چند بازیکن خوب خود را در این فصل از دست داد و از نقل‌وانتقالات هم محروم است و این مشکل را چگونه حل خواهد کرد، گفت: شما خوب متوجه شدید. دو بازیکن خیلی مهم ما رفتند. مهدی طارمی رفت که دو سال بهترین بازیکن و آقای گل ایران بود. سروش رفیعی هم رفت که بازیکن خیلی خوب ما بود، اما مدت کوتاهی در کنارمان حضور داشت. مشکلی نیز با مصدومیت کمال داشتیم که او عمل جراحی داشت. فرشاد احمدزاده هم همین‌طور جراحی کرد. امید عالیشاه و نوراللهی هم رفتند که نیاز به گفتن ندارد، اما همچنان با قدرت ادامه دادیم. ما سوپرجام را بردیم، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم، قهرمان لیگ برتر شدیم و حالا به مرحله بعدی لیگ قهرمانان رفته‌ایم. ما بهترین تیم بودیم و همه این اتفاقات خوب رخ داد.

وی در خصوص عامل موفقیت پرسپولیس در سه سال اخیر که دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی بوده است، تصریح کرد: قبل از هر چیزی کیفیت بازیکنانی بود که انتخاب کردیم و بعد از آن کارشان، وحدت و دوستی‌شان، جوی که در تیم ایجاد شده بود و هدف باشگاه. باشگاه برای خودش هدفی تعیین کرده بود که ابتدا طاهری و حالا آقای گرشاسبی دنبالش می‌کنند و آن هم استمرار در کار تخصصی بود. کار زیاد و مستمر ما را به این موفقیت‌ها رساند.
نام:
ایمیل:
* نظر: