bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۷ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۷
مدیرکل شیلات استان بوشهر اعلام کرد، با توجه به فعالیت نخستین مرکز پرورش ماهی سی باس خاورمیانه دراین استان، تولید 10 میلیون قطعه بچه ماهی در این مرکز هدف گذاری شده است.
زمینه تولید 10میلیون بچه ماهی در بوشهر فراهم شدعباسعلی زنده‌‌بودی در این باره گفت: مجهز بودن این مرکز به سیستم‌های مدار بسته نقشی مهم در تولید بچه ماهی مورد نیاز مراکز پرورشی دارد. پرورش ماهی در قفس از جمله طرح ‌های مهم اقتصاد مقاومتی است که در این ارتباط تاکنون 44 موافقت اصولی با ظرفیت 52 هزار تن صادر شده است. مکان مناسب برای اجرای طرح پرورش ماهی درقفس در ساحل 900 کیلومتری استان بوشهر طراحی شده است.سرمایه ‌گذاران در استان بوشهر برای مشارکت در اجرای طرح پرورش ماهی در قفس در آبهای خلیج فارس اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: اجرای طرح‌های پرورش ماهی در قفس در آب‌های شهرستان دیر تا گناوه تدوین و تاکنون برای سه طرح از این شمار موافقت‌های اصولی پروانه تاسیس صادر شده است. با توجه به اینکه موافقت‌های اصولی صادر شده در این زمینه اگر اجرایی نشود، باطل خواهد شد، سرمایه گذاران باید هرچه زودتر نسبت به اجرای طرح های موافقت شده اقدام کنند.

مدیرکل شیلات، درباره اجرای طرح ماهی در قفس در سد رئیسعلی دلواری شهرستان دشتستان گفت: با توجه به روند مطلوب اجرای این طرح با تکمیل آن در هر دوره پرورش 2 هزار تن ماهی تولید و زمینه اشتغال بیش از 300 نفر فراهم می ‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: