bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۷ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۷
سرمربی کهکشانی‌ها می‌گوید نمی‌داند که چرا ضریب موفقیتش در رقابت‌های اروپایی بیش از موفقیتش در فتح لیگ اسپانیاست.
زین‌الدین زیدان در دو فصل مربیگری‌اش در تیم فوتبال رئال مادرید دو بار پیاپی فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده در حالی که او تنها در یکی از این دو فصل لالیگا را فتح کرده است. تیم او امسال هم شانسی برای فتح لالیگا ندارد، اما جزو مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان محسوب می‌شود که این موضوع برای خیلی‌ها جالب و البته برای خود او غیرقابل توضیح است.

زیزو در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا شب (چهارشنبه) شاگردانش در خانه برابر یوونتوس در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که تنها یک باخت با حداقل ۳ گل اختلاف می‌تواند منجر به حذف کهکشانی‌ها شود، به خبرنگاران گفت: نمی‌توانم توضیح دهم که چرا قهرمانی‌های رئال تحت هدایت من در لیگ قهرمانان از قهرمانی‌هایش در لیگ بیشتر است. من دوست دارم همه جام‌ها را ببرم، اما گاهی اوقات مانند امسال ثبات تیم به اندازه کافی نبوده است. ما این فصل روز‌های سختی را سپری کردیم به خصوص در زمینه گلزنی که کمی ضعیف بودیم. الان، اما در هر زمینه بهتر شده‌ایم.

زیدان ادامه داد: برای جواب این سؤال، اما هیچ توضیحی ندارم. من از بردن لیگ هیجان‌زده‌تر می‌شوم، چون این سخت‌ترین کار است و فکر می‌کنم این چیزی است که بازیکنان هم می‌خواهند. در لیگ قهرمانان زمانی که شما به تاریخچه باشگاه نگاه کنید، می‌بینید که هیچ تیمی به پای ما نمی‌رسد.

یکی از دغدغه‌های رئالی‌های برای بازی برابر یوونتوس مصدومیت خسوس وایخو در غیاب سرخیو راموس و ناچو فرناندس است.

سرمربی کهکشانی‌ها درباره وایخویی که سه‌شنبه به تمرینات برگشت، تأکید کرد: خسوس تمرینات خوبی داشته و اتفاقی هم برایش رخ نداده است. ما مشکلی نداریم و اگر هم داشته باشیم، خودمان را با آن وفق می‌دهیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: