bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۹ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۷
مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر از ساخت نخستین استودیوی تلویزیونی روی آب در بوشهر با تصویب شورای این شهر خبر داد.
سید‌حسین ناظر با بیان این مطلب گفت: در چند سال اخیر با حمایت‌های صورت‌گرفته، شاهد پیشرفت در زیرساخت‌های فنی صدا و سیمای بوشهر بوده‌ایم و اکنون موضوع محتوا و کیفی‌سازی برنامه‌ها در اولویت کاری ما قرار دارد.
وی با اشاره به پوشش ۹۸ درصدی فرستنده‌های تلویزیونی در استان بوشهر افزود: یکی از برنامه‌هایی که در استان دنبال کردیم، توجه به شهرستان‌ها بود. ضمن این‌که برای توسعه خدمات فنی به‌ویژه در زمینه ارتباطات زنده با حمایت استانداری و منطقه ویژه پارس جنوبی سیستم CNG خریداری شد.

ناظر با بیان این‌که برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی صدا و سیمای بوشهر ۲۴ ساعته شده است، گفت: از هفته آینده اطلاع‌رسانی ۲۴ ساعته به‌صورت زیرنویس در صدا و سیمای مرکز بوشهر آغاز می‌شود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به تولید آثار فاخر در مرکز بوشهر تصریح کرد: سریال مردان نادر که به ایثارگری و رشادت مردم استان بوشهر می‌پردازد، در دست تهیه است و هم‌اکنون تحقیق و نویسندگی این کار از سوی یکی از هنرمندان بوشهری در حال انجام است.
ناظر همچنین از رونمایی مستند رافائل به‌مناسبت روز ملی خلیج فارس خبر داد و گفت: به‌مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در تلاش هستیم مستندی از ۴۰ نفر از مفاخر استان بوشهر برای ایام دهه فجر امسال تهیه کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: