bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۷ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران در بوشهر گفت: انتقال بیش از80 درصد گاز تولیدی و مصرفی کشور از طریق منطقه 10 عملیات انتقال گاز انجام می‌شود.
سعید توکلی در نشست با مدیر و معاونان بخش‌های مختلف منطقه 10 عملیات انتقال گاز به نقش موثر این منطقه در انتقال گاز از عسلویه اشاره کرد و افزود: پایداری انتقال گاز به تمام مصرف‌کنندگان خانگی و صنعتی حاصل تلاشگران منطقه10 عملیات انتقال گاز است.

وی با بیان اینکه 70درصد از سبد انرژی کشور از گاز طبیعی تامین می‌شود تصریح کرد: منطقه10 انتقال گاز وظیفه خطیر انتقال80 درصد گاز به سراسر کشور را بر عهده دارد.

مدیر عامل شرکت انتقال گاز ایران با اشاره به فعالیت‌های این شرکت خاطرنشان کرد: در حالیکه برنامه‌ریزی برای انتقال گاز در بهترین شرایط 750 میلیون متر مکعب بوده است شرکت انتقال گاز  توانسته است در سخت‌ترین شرایط فصل زمستان موفق به انتقال 757 میلیون مترمکعب گاز شود. امسال هم برای تامین پایدار گاز، شرکت ملی گاز بر اساس تعهدات باید افزون بر 830 میلیون متر مکعب گاز در کشور انتقال دهد که برای تحقق این امر حدود هزار کیلومتر خطوط فشار قوی در بخش‌های مختلف و تعدادی از ایستگاه ها باید مورد سرویس قرار ‌گیرد.

توکلی با بیان اینکه طبق آمارها انتقال گاز کشور درسال 96 رشد 6 درصدی را نسبت به سال 95 نشان می‌دهد تاکید کرد: صرفه‌جویی اقتصادی 150 میلیارد تومانی در یکسال و نیم گذشته و قطع نشدن گاز هنگام تعمیر خطوط از دیگر موفقیت‌های شرکت انتقال گاز بوده است.
برچسب ها: گاز ، اقتصاد ، انتقال
نام:
ایمیل:
* نظر: