bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۳۵۰
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۲۰ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
عباس طبیب‌نژاد در گفت‌وگو با بامداد جنوب؛
مرحله نهایی مسابقات زیرگروه فوتبال ساحلی کشور از 30 فروردین به میزبانی دهیاری صادق آباد برگزار می‌شود و تیم دریانوردان بوشهر که تنها نماینده این استان در این رقابت‌هاست در گروه چهار تیمی به مصاف رقیبان خود می‌رود.
بامداد جنوب- علی تنگستانی:
مرحله نهایی مسابقات زیرگروه فوتبال ساحلی کشور از 30 فروردین به میزبانی دهیاری صادق آباد برگزار می‌شود و تیم دریانوردان بوشهر که تنها نماینده این استان در این رقابت‌هاست در گروه چهار تیمی به مصاف رقیبان خود می‌رود. عباس طبیب‌نژاد که در مراحل قبلی نتایج خوبی را کسب کرده است، با استفاده از بازیکنان جوان و بااستعداد خود سعی دارد که به هدف خود در این مسابقات یعنی صعود به لیگ دسته یک کشور دست یابد. در همین رابطه با این سرمربی قدیمی فوتبال ساحلی استان گفت‌وگو کردیم.

30 فروردین مرحله نهایی مسابقات آغاز می‌شود، در مورد تمرینات آماده‌سازی تیم دریانوردان بگویید
مسابقات دور قبل دو روز قبل از آغاز سال جدید به پایان رسید. در همین رستا ما چهار روز به بچه‌ها استراحت دادیم و از دوم فروردین‌ماه تمرینات خود را به‌صورت جدی آغاز کردیم و تا امروز کارهای زیادی با بچه‌ها انجام داده‌ایم. همچنین در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته دو بازی دوستانه با یکی از تیم‌های لیگ برتر کشوری داریم تا خود را برای مرحله نهایی آماده کنیم.

شما در یک گروه چهار تیمی حضور دارید. از نظر شما مهم‌ترین رقیب دریانوردان در مرحله نهایی این مسابقات، کدام تیم است؟
به هر حال چهار تیمی که به مرحله آخر بازی‌های زیر گروه لیگ یک صعود می‌کنند، تیم‌های شایسته‌ای هستند. برای ما هر بازی حکم یک فینال دارد و امیدواریم که در این بازی‌ها با قدرت حاضر شویم اما این‌که بگویم کدام یک از تیم‌ها حریف ماست، جوابش سخت است. از تیم‌های شهرداری دشتی و شهدای بابلسر شناخت قبلی داریم، چراکه قبلا با این دو تیم بازی کرده بودیم و از نظر آماری ما برتر از این دو تیم هستیم اما از تیم دهیاری صادق آباد که میزبان مسابقات است شناختی نداریم و شاید همین مساله کار ما را مقداری سخت کند. به هر حال آنها میزبان این مسابقات هستند ولی ما امیدواریم که در زمین خودشان، موفق به شکست‌شان شویم. البته موضوع دیگری که در این مطرح است، این است آیا شرایط آب و هوایی شهرکرد روی عملکرد بچه‌های ما تاثیر می‌گذارد یا خیر. زمین آنها از جنس ماسه کویری بلند است که این یک طرف مساله است. از طرفی دیگر ارتفاع شهرکرد از سطح از دریاست. شهرکرد را بام ایران می‌نامند چرا سطح ارتفاع آن از دریا زیاد است و همین مساله می‌تواند به ضرر ما تمام شود. البته هدف ما صعود به لیگ دسته یک است و مطمئن باشید این مسائل تداخلی در کار و هدف ما ایجاد نخواهد کرد. 

به نظر شما سال 97 می‌تواند سال درخشانی برای فوتبال ساحلی استان بوشهر باشد؟ از طرفی راه‌حلی برای حل مشکلات مالی تیم‌های فوتبال ساحلی استان وجود دارد؟
ابتدا باید بگویم که ما خیلی امیدواریم که در سال 98 در لیگ برتر کشور بازی کنیم و از طرفی برای رسیدن به این هدف باید در سال جدید حتما به لیگ دسته یک صعود کنیم. ما به جوانان بااستعداد خود اعتماد کامل داریم ولی از طرفی هم از مسوولان انتظار داریم که از ما حمایت کنند. آنها باید به این مساله توجه کنند که تیم دریانوردان با استفاده از جوانان شهر بوشهر توانسته کارهای بزرگی انجام دهد. اگر آنها به ما کمک کنند در واقع به مردم بوشهر کمک کرده‌اند. ما برای نگهداری بازیکنان جوان و با استعداد خود نیاز به حمایت مسوولان داریم. بدون حمایت آنها حفظ این بازیکنان بسیار سخت است.
در پاسخ به سوال دومتان باید بگویم که ما امیدواریم که شورای شهر بوشهر که از منتخب مردم شهر است، از تیم محبوب این شهر حمایت کند. البته ما به غیر از شورای شهر، نهادهای زیاد داریم که در این مساله می‌توانند به تیم دریانوردان کمک مالی کنند. در راس این نهادها، پارس جنوبی قرار دارد که ثروت این استان است. ثروت این نهاد اول به ایران و بعد به مردم بوشهر تعلق دارد. ما از مسوولان این نهاد می‌خواهیم که از تیم‌های استان حمایت کنند، چراکه آنها هم حقی در این ثروت دارند. به هر حال کمک آنها می‌تواند جنبه‌های مثبت زیادی برای این شهر و استان داشته باشد. ما الان در زمین تمرین گرفتار آموزش دادن به بچه‌ها هستیم و الان چیزی حدود 20 بازیکن برتر شهر در این زمین تمرین می‌کنند ولی آنها نیاز به حمایت دارند. ما در جامعه گرفتار مشکلاتی همچون موادر مخدر و اعتیاد هستیم ولی از نظر من، ارگان‌های دولتی با پشتیبانی از ورزش می‌توانند بر همه این مشکلات غلبه کنند.

حرف پایانی؟
در پایان، از روزنامه بامداد جنوب تشکر و قدردانی می‌کنم، چراکه در همه حال از ما حمایت کرده است. متاسفانه در این روزهای حساس و دشوار، بعضی از رسانه‌ها ما را به کلی فراموش کرده‌اند ولی امیدواریم که وجدان آنها هم روزی بیدار شود تا ببیند چه کسی حرف حق را می‌زند. 

نام:
ایمیل:
* نظر: