bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۳۶۰
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۶ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۷
سرپرست اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با تاکید بر لزوم ارتقای ایمنی تردد شناورهای مسافری در این استان، نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافری گناوه، خارگ و بوشهر را از اولویت‌های این سازمان عنوان کرد.
ناوگان حمل و نقل دریایی استان نوسازی می‌شودنورالله اسعدی یکی از مسوولیت‌های مهم اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی را ارتقا ایمنی شناورها و تحقق مطالبات مردم ساحل‌نشین دانست و خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای ایمنی ترددهای دریایی خصوصا ایمنی شناورهای مسافری و برخورداری مردم از ترددها و مسافرت‌های دریایی ایمن، سازمان بنادر و دریانوردی مصمم است تا ناوگان حمل و نقل مسافری دریایی را نوسازی کند.

وی، با تاکید بر فراهم شدن شناورهای ایمن و پیشرفته در مسیر بنادر استان بوشهر، گفت: نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافری در مسیر بنادر گناوه، خارگ و بوشهر از اولویت‌های اصلی سازمان بنادر و دریانوردی است. سفرهای مطمئن، ایمن و با‌کیفیت برای مسافران دریایی خصوصا مردم خارگ همواره از دغدغه‌های سازمان بنادر و دریانوردی است، بنابراین از چندسال پیش تمرکز ویژه‌ای روی این موضوع انجام گرفته و در این راستا استفاده از شناورهای پیشرفته، مدرن و سریع‌السیر از مطالبات به‌حق مردم خارگ است.

به‌گفته اسعدی، مطالبه مردم خارگ در ایجاد شناورهای پیشرفته مسافری را سازمان بنادر و دریانوردی به‌عنوان بخشی از مسوولیت‌های اجتماعی پاسخ مناسب می‌دهد.
این مقام مسوول از پرداخت تسهیلات اعتباری برای نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافرت دریایی خبر داد و تاکید کرد: در سفر مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به بوشهر در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافری دریایی مقرر شد از طرف سازمان بنادر و دریانوردی وام برای نوسازی ناوگان موجود اختصاص داده شود.

سرپرست اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به تردد شناورهای مسافری موجود با ارتقا ایمنی بالا پرداخت و افزود: سازمان بنادر و دریانوردی فرصت زمانی محدودی را برای فعالیت شناورهای موجود در نظر می‌گیرد که در محدوده زمانی تعیین شده بتوانند فرایند دریافت وام و جایگزینی شناور مدرن را انجام دهند پس از آن فقط به شناورهای جدید اجازه تردد داده می‌شود.
وی با اشاره به پرداخت وام مورد نیاز سرمایه‌گذاران در امر خرید ناوگان مسافرت دریایی، بیان کرد: مالکان شناورهای مسافری موجود قبلا خرید شناور مدرن برای آنان توجیه اقتصادی نداشت ولی هم‌اکنون با تسهیلاتی که سازمان بنادر در اختیار آنان می‌گذارد این مشکل برطرف شده است.
به‌گفته اسعدی، مالکان شناورهای مسافری برای نوسازی ناوگان باید درخواست خود را برای دریافت تسهیلات نوسازی ناوگان به سازمان بنادر و دریانوردی تحویل دهند تا اقدامات لازم به عمل آید.

نام:
ایمیل:
* نظر: