bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۶ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۷
سومین نمایشگاه ملی گروهی عکس «روایت نزدیک» روز گذشته (یکشنبه) در آیینی در عمارت دهدشتی شهر بوشهر گشایش یافت.
گشایش نمایشگاه عکس روایت نزدیک در بوشهرمسوول برگزاری این نمایشگاه در این خصوص گفت: در این نمایشگاه 30 اثر از 30 عکاس در معرض دید عموم قرار گرفته است.
علی جهان‌آرا در ادامه با بیان این‌که موضوع این نمایشگاه مستند اجتماعی است و در قالب آن زوایای مختلفی از زندگی روزمره را به تصویر کشیده است، افزود: این نمایشگاه از امروز تا 31 فروردین‌ماه جاری از ساعت 17 تا 20:30 پذیرای بازدیدکنندگان است.

وی با اشاره به این‌که محمدرضا آخوندی، محمد آهنگری، امیر بهروزی، محمد بقال اصغری، خلیل پورخاتمی، علی جهان‌آرا، نوشین حسن‌پور، پیمان حمیدی‌پور، یعقوب حضوری، مصطفی حق‌وردیان، رضا حیدری‌شاه‌بیدک، یاسر خدیشی و سعید زلفی از جمله عکاسانی هستند که اثر آنها در نمایشگاه «روایت نزدیک» به نمایش گذاشته شده است، نعما محمدیان روشن، علی‌اکبر سالاری، تی‌تی‌ناز ساروی، نریمان شفیعی، مسعود عاملی، راحله علیپور، صمد علیزاده، مینا نوعی، سیدمحمد فاطمی، مرتضی فرهنگی، نیلوفر فلکیان، علی کاظمی، علی کربلایی‌محمد، بابک کنعانی، علی گلشن، محمد میبدی و الیار یکتن دیگر عکاسانی هستند که آثار آنها در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.
جهان‌آرا در پایان یادآور شد: استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، بوشهر، اردبیل، مازندران، گیلان، کرمان، هرمزگان، خراسان رضوی و خراسان شمالی 10 استان حاضر در این نمایشگاه هستند.

برچسب ها: فرهنگ ، نمایشگاه
نام:
ایمیل:
* نظر: