bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۳۷۷
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۰ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۷
در واکنش به سخنان عجیب سرمربی شهرداری بندرعباس؛
همانطور که در روزهای گذشته در این صفحه خواندید، تیم شاهین شهرداری توانست با نتیجه 6 بر یک از سد تیم شهرداری بندرعباس عبور کند و یک گام دیگر به صعود به لیگ دسته یک کشور نزدیک‌ شود.
بامداد جنوب:
همانطور که در روزهای گذشته در این صفحه خواندید، تیم شاهین شهرداری توانست با نتیجه 6 بر یک از سد تیم شهرداری بندرعباس عبور کند و یک گام دیگر به صعود به لیگ دسته یک کشور نزدیک‌ شود. اما پس از پایان بازی شاهد حواشی بودیم که در نوع خود جالب بود. سرمربی تیم شهرداری بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگاران سخنانی به زبان آورد که تعجب همگان را به همراه داشت. او معتقد بود که تیم شاهین شهرداری لایق صعود به لیگ دسته یک کشور است ولی از نظر جسمانی شرایط بازیکنان آنها طبیعی نیست. جمله‌ای که بزرگ‌ترین تهمت به مجموعه شاهین شهرداری است. در ادامه به ادامه سخنان این سرمربی می‌پردازیم.

«به نظر من در بازی تعادل به لحاظ جسمانی نابرابر بود! بازیکنان شما (شاهین شهرداری) در گرم کردن چیزهایی را مصرف می‌کنند که به‌نظر من غیر طبیعی است! دفاع چپ شما در دقیقه ۹۰ به ما گل زد. بازیکنان شاهین این همه در رفت و برگشت هستند. دفاع راست شما دقیقه ۸۰ بازی از سر درد توان ادامه بازی را نداشت و تعویض می‌شد، علت این اتفاقات چیست؟ بروید تحقیق کنید این اتفاقات در نساجی رخ داده، در اراک اتفاق افتاده که جای تعجب دارد. از همین علی چراغی شاگرد پارسال من سوال کنید با نیکبخت بودی دارو مصرف کردی؟ فیلم را نگاه کنید انگار بچه‌های من نفس ندارند اما تیم حریف هر جا توپ بود سه چهار بازیکن شاهین با تمام وجود دوندگی می‌کردند. منکر کار فنی بازیکنان شاهین شهرداری نیستم. این تیم بازیکنانی دارد که سال آینده در لیگ برتر بازی می‌کنند، بازیکن شماره ۳۰ بوشهر بازیکن قابلی است‌. بازیکن سمت چپ شما با من قرارداد دارد‌، میلاد جعفری پیش من بود و وقتی دید شرایط خوب نیست راهی شاهین شهرداری بوشهر شد.

بازیکنان بسیار خوبی دارید اما از نظر وضعیت جسمانی شرایط برابر نبود! مدرک من این بطری آب است که جلوی نیمکت شما همه آن را استفاده می‌کردند. تیم من شانسی برای صعود ندارد و من به شاهین تبریک می‌گویم. آنها صد در صد صعود می‌کنند، چراکه تیم بسیار خوبی دارند. پارسال هم حق شما صعود به لیگ یک بود. حمید کللی‌فر، سرمربی سابق شما تیم خوبی بسته ولی باید بگویم حق شاهین شهرداری لیگ دسته اول است. مدیران شما فردی را آورده‌اند که راه میان‌بر را قشنگ بلد است! راحت این تیم را بالا خواهد آورد. احساس من این است که شاهین شهرداری بازیکنان بسیار خوبی دارد اما از لحاظ آمادگی جسمانی شرایط غیر طبیعی دارد!»

اگر به سخنان سرمربی شهرداری بندرعباس دقت کنید متوجه خواهید شد که بیشتر سخنان او منطقی نیست. به هر حال شاهین شهرداری با آمدن مهدی پاشازاده راه و روش خود را تغییر داده است ولی این بدان معنی نیست که آنها از راه غیر قانونی به این آمادگی رسیده‌اند. همچنین اگر به سابقه پاشازاده نگاهی بیندازیم، می‌بینیم که او اصلا اهل این کارها نبوده و نخواهد بود. نکته جالب‌تر این است که او معتقد بود که بازیکنان شاهین هنگام گرم کردن چیزی را مصرف کرده‌اند که غیر قانونی بوده است ولی حالا من می‌خواهم از آقای نیکبخت یک سوال بپرسم. آقای نیکبخت شما که اینقدر به خوردنی‌های تیم حریف توجه کنید، به تیم خودتان توجه می‌کنید؟ مگر شما را برای چه سرمربی یک تیم کرده‌اند؟ واقعا جای تعجب داد که یک مربی در نشست خبری چنین چیزهایی را به زبان بیاورد آنهم بدون مدرک کافی. اگر بازیکنان شما توان 90 دقیقه بازی کردن ندارند، این دلیل نمی‌شود که به تیم‌های آماده تهمت بزنید. 

در ادامه به تهمت‌های که این مربی به آقای پاشازاده زده است می‌پردازیم. او معتقد است که مهدی پاشازاده خوب راه میانبر را یاد گرفته است ولی خب این حرف او فقط یک معنی دارد؛ دوپینگ. خدا را شکر همه مهدی پاشازاده را می‌شناسند و همانطور که گفتم او اصلا اهل این کارها نیست. پاشازاده عملکرد فوق‌العاده‌ای در لیگ دسته 2 کشور داشته است و باید او را آقای لیگ دو کشور بنامیم. پاشازاده روش‌های تمرینی خاصی برای لیگ دسته 2 دارد و بر اساس توان بازیکنان تیم رو به جلو حرکت می‌کند. او حدود دو سال پیش توانست پارس جنوبی را راهی لیگ دسته یک کشور کند که اتفاق بزرگی برای استان ما بود. او حالا با تمام توان در حال تلاش است تا شاهین را راهی لیگ دسته یک کشور کند، کاری که تقریبا تمام شده است اما این‌که بگوییم که او از راه غلط این کار را انجام می‌دهد کاملا اشتباه است. اصلا به سرمربی دیگر تیم‌ها چه ربطی دارد که در کار مدیران یک باشگاه دخالت کنند. آقای نیکبخت، بهتر است در نوع مصاحبه کردن خود تجدیدنظر کنید. سخنان شما در جایگاه یک سرمربی به هیچ عنوان حرفه‌ای نبود. 

در پایان گزارش هم به سراغ بیانیه باشگاه شاهین شهرداری در این رابطه می‌رویم.
«به نام خداوند دل‌های پاک / که نامش بود در دلت تابناک
نتایج درخشان باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در فصل اخیر موجب شادی و سرور اهالی فوتبال یک استان شده است. به خود می‌بالیم که بار دیگر نام نیک شاهین با حمایت شهرداری بندر بوشهر باعث رونق و دیده شدن جوانان مستعد بوشهری شده است.
متاسفانه و در حاشیه پیروزی بزرگ شاهین شهرداری بوشهر مقابل شهرداری بندر عباس‌، سرمربی محترم این تیم با انجام یک مصاحبه و تهمت‌های عجیب و غریب فضای پاک ورزش فوتبال را به سمت و سویی برد که هیچ نشانی از اخلاق‌مداری در آن مشاهده نکردیم. پاسخ قانونی و شرعی جناب نیکبخت را در مراجع قضائی و قانونی فوتبال خواهیم داد اما سرمربی محترم باشگاه شهرداری بندر عباس باید ابتدا به این موضوع فکر کند که چرا تیم ایشان در دو بازی رفت و برگشت مقابل شاهین شهرداری بوشهر 10 گل دریافت کرده است که این مهم را باید در امور فنی و تاکتیکی شیر بچه‌های شاهین شهرداری جست‌وجو کند و البته ایشان را به بالا بردن اطلاعات فوتبالی خود تشویق می‌کنیم.
جناب نیکبخت می‌دانید چرا بازی فیزیکی بازیکنان شاهین شهرداری و دوندگی آنها به‌شدت چشم شما را گرفته و این همه اتهام بی‌پایه و بی‌اساس مطرح کرده‌اید؟ پاسخ کاملا روشن است: متاسفانه شما در زمین بازی و مستطیل سبز با دریافت 10 از گل از شاهین شهرداری بوشهر شرمنده هواداران عزیز و دوست داشتنی بندرعباسی شده‌اید و حالا با انداختن توپ به زمین بی‌اخلاقی‌،‌ سعی در گمراه کردن افکار عمومی دارید که کاری بسیار اشتباه است!
جناب سرمربی اخلاق‌گرا تناقض در گفتار شما بعد از دریافت 6 گل در این بازی کاملا مشخص است، ابتدا غیبت ۷ بازیکن اصلی خود را مطرح می‌کنید و سپس به شاخه‌ای دیگر می‌پرید و آنقدر عصبی بودید که حتی درگیری لفظی شما با گزارشگر بازی را حاضران کنار زمین مشاهده کردند. سرمربی محترم شهرداری بندر عباس باید بداند فوتبال جای تهمت زدن نیست و اگر مدرکی مستند و مستدل دارند حتما آن را به مراجع قانونی فوتبال ارائه دهند اما اگر این واگویی‌ها جهت گمراه کردن افکار عمومی استان هرمزگان و در کل فوتبال ایران است که باید در محکمه‌ای به‌نام وجدان و البته عدالت خانه‌ای به‌نام دادگاه پاسخگو باشند.
باید خدمت سرمربی محترم شهرداری بندر عباس عرض کنیم یکی از دلایل دوندگی بی‌امان بازیکنان باشگاه شاهین شهرداری بوشهر ارادت و احترامی است که آنها برای هزاران عاشق فوتبال در سراسر استان بوشهر حتی ایران قائل هستند .بازیکن جوان ما مهندسی فیزیک می‌خواند تا در ادامه مکتب بزرگ شاهین به شعار درس‌، اخلاق ورزش عمل کند‌. زندگی سالم در پیش می‌گیرد تا شرمنده هواداران پر شور بوشهری نشود اما یادمان باشد خدایی هست و البته وجدان‌های آگاه و بیداری که در بوشهر مهد فوتبال ایران با حدود یک قرن تجربه فوتبالی همچنان نفس می‌کشد.
در پایان یادآور می‌شویم ضمن ادای احترام به باشگاه شهرداری بندرعباس و مردم شریف هرمزگان برای همه این اتهامات کثیف و غیر‌اخلاقی که علی نیکبخت به مردم بوشهر و باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین شهرداری بوشهر وارد دانسته‌، تا آخرین مراجع قانونی فوتبالی و حتی غیر فوتبالی پیگیری‌های لازم را خواهیم داشت. در این وانفسای فوتبال که برای رشد و شکل‌گیری انبوهی جوان عاشق یک ملت تلاش می‌کنند‌، یاد بگیریم انسانیت را و برای ترویج آن به شکل مردانه تلاش کنیم که خداوند منان‌، تهمت زنندگان را دوست ندارد.

این برای اولین‌‌بار نیست که به فوتبال پاک بوشهر تهمت می‌زنند. در زمانی که دو تیم شاهین شهرداری و پارس جنوبی جم در لیگ دو بازی می‌کردند، بعضی از مدیران باشگاه‌ها به این دو تیم تهمت می‌زدند. متاسفانه در سال‌های گذشته این اتفاق به‌صورت مداوم رخ می‌دهد و مسوولان فوتبالی ما واکنش خاصی نشان نداده‌‌اند. مطمئنا اگر استان دیگری دچرا چنین اتفاقاتی می‌شد، هیات فوتبال آنجا سریع دست به‌کار می‌شد و جواب سنگینی را می‌داد. نمی‌خواهم زحمات آقای نجفی را زیر سوال ببرم ولی باید قبول کرد هیات فوتبال بوشهر در این راستا تا به الان نتوانسته است کار خاصی انجام دهد. دفاع از حقوق فوتبال بوشهر باید در دستور کار قرار گیرد آن هم هر چه سریع‌تر. به روزهای حساس لیگ دسته 2 و یک کشور نزدیک‌ می‌شویم. شاید همین مساله باعث شده است تا تیم‌های دیگر شهرستان از این موقعیت استفاده کرده و بار دیگر به تیم‌های پاک 1گازظطژ رج=جهلشظیث3÷بو4چنو 24
شهر تهمت بزنند. 
*0

نام:
ایمیل:
* نظر: