bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۹ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۷
قبل از بازی هفته بیست و هشتم پارس جنوبی جم مقابل پرسپولیس، شایعه‌هایی در مورد غیرقانونی بودن قرارداد محمد طیبی به وجود آمد که گفته می‌شد به همین دلیل این مدافع بلندقامت در فهرست تیمش قرار نخواهد گرفت.
این شایعه کم‌کم داشت شکل جدی‌تری به خود می‌گرفت که در نهایت فهرست پارس جنوبی جم اعلام و مشخص شد طیبی در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفته تا خط قرمزی روی همه شایعه‌ها بکشد. به هر حال این مساله ذهن خیلی‌ها را درگیر کرده بود که محمد طیبی مدافع پارس جنوبی جم به این مساله پرداخت و در مورد شایعه‌های به وجود آمده، بازی با پرسپولیس، شرایط پارس جم و... توضیحات جالبی داد.
 
قبل از بازی هفته گذشته مقابل پرسپولیس شایعه‌های زیادی به وجود آمده بود که به نظر می‌رسید در فهرست پارس جم جایی نداری اما در ترکیب ثابت بودی...
 بله، نمی‌دانم این شایعه‌ها از کجا به وجود آمد اما باید بگویم قرارداد من کاملا قانونی است و مشکلی ندارد. در واقع مطمئن باشید اگر مشکلی داشت در فهرست 18 نفره تیم قرار نمی‌گرفتم اما دیدید که در فهرست بودم و بازی هم کردم.

 پس چرا در بازی با فولاد خوزستان روی سکو بودید؟
 انتخاب ترکیب تیم و فهرست 18 نفره تیم، تشخیص کادرفنی است. برای آن بازی کادرفنی تصمیم گرفت من در فهرست 18 نفره نباشم که من هم احترام گذاشتم و اعتراضی نداشتم چون می‌دانستم حتما در ذهن سرمربی برنامه‌هایی است که احتمالا من در آن جایی نداشتم.

 به هر حال شما جزو بهترین مدافعان لیگ هستی که در شروع فصل هم خواهان زیادی داشتی...
 من به فوتبال حرفه‌ای نگاه می‌کنم و می‌دانم سرمربی مسوول نتایج تیم است و او باید در مورد ترکیب، تاکتیک و مسائل فنی تیم تصمیم بگیرد که من به آن احترام می‌گذارم. ضمن اینکه باید بگویم مهدی تارتار واقعا یکی از فنی‌ترین مربیان فوتبال ایران است که برای هر بازی برنامه‌های خاصی دارد و تیم‌هایش همیشه جزو بهترین‌ها هستند.

 در بازی با پرسپولیس هم خیلی خوب کار کردید اما در نهایت به تساوی رضایت دادید...
 من فکر می‌کنم گرفتن یک امتیاز از تیم قهرمان لیگ برتر ارزش زیادی دارد که ما به آن و در ورزشگاه آزادی دست پیدا کردیم. در این بازی برخلاف اینکه گفته می‌شد پرسپولیس با بازیکنان ذخیره‌اش به میدان می‌آید، با نفرات اصلی بازی کرد که البته ما از این بابت خیلی خوشحال شدیم چون دوست نداشتیم بگویند از تیم دوم پرسپولیس امتیاز گرفتند. به هر حال دیدید پارس جم در این بازی خیلی خوب کار کرد و حتی می‌توانست پرسپولیس را شکست دهد که با بدشانسی روبه‌رو شدیم که در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید.

 ظاهرا بعد از این بازی هم مهدی تارتار به تعریف و تمجید از بازی‌ات پرداخت...
 آقای تارتار لطف دارد و بعد از بازی به همه خسته نباشید گفت که به من هم گفت. من همیشه در همه بازی‌ها تمام تلاشم را می‌کنم که برای تیمم مفید باشم. خوشحالم که در این بازی طوری کار کردم که کادرفنی راضی بود.

 در 2 هفته پایانی لیگ هم باید با تیم‌های پایین جدولی نفت تهران و مشکی‌پوشان مشهد بازی کنید. این 2 بازی را چطور می‌بینید؟
 این هفته با نفت تهران بازی داریم که این بازی بدون شک جزو سخت‌ترین بازی‌های ما خواهد بود چون نفت آخرین شانس‌هایش برای ماندن در لیگ برتر را امتحان می‌کند. به خاطر همین هم با تمام توان به میدان می‌آید تا از این بازی امتیاز بگیرد. البته ما با توجه به اینکه میزبان هستیم و از حمایت هواداران خونگرم‌مان بهره می‌بریم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در این بازی پیروز شویم تا دل مردم جم را شاد کنیم. بازی بعد هم مقابل مشکی‌پوشان مشهد است که این بازی هم برای ما اهمیت زیادی دارد و تلاش می‌کنیم برنده شویم.

 اما پارس جنوبی جم دیگر شانسی برای گرفتن سهمیه آسیا ندارد...
 درست است که دیگر شانسی برای کسب سهمیه آسیا نداریم اما انصافا پارس جنوبی جم با توجه به اینکه برای نخستین سال در لیگ برتر حضور پیدا کرد، خیلی خوب ظاهر شد و نشان داد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. ما هم برای اینکه بتوانیم لیگ را با رتبه خوبی به پایان ببریم، تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده هم نتایج خوبی به دست بیاوریم.
نام:
ایمیل:
* نظر: