bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۴۲۴
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
ما هر چه می‌نویسیم، متاسفانه از آن به به‌عنوان سیاه‌نمایی یاد می‌کنند، با این حال خدا می‌داند که به‌عنوان فردی که رونوشتی از بخش عمده تحولات استان به دستم می‌رسد، وقتی از ریز مسائل و مشکلات باخبر می‌شوم، تنم می‌لرزد..
کریم جعفری:
ما هر چه می‌نویسیم، متاسفانه از آن به به‌عنوان سیاه‌نمایی یاد می‌کنند، با این حال خدا می‌داند که به‌عنوان فردی که رونوشتی از بخش عمده تحولات استان به دستم می‌رسد، وقتی از ریز مسائل و مشکلات باخبر می‌شوم، تنم می‌لرزد، چرا که آنهایی که در این استان زندگی می‌کنند فامیل، دوست، همسایه، هم‌استانی و هم‌وطن من هستند و هر مشکلی که برای آنها پیش بیاید می‌تواند در زندگی من هم تاثیر بگذارد. روز گذشته فردی مطلع تماس گرفت و در حالی که بسیار ناراحت بود می‌گفت سهم نفت و گاز و عوارض تملک دارایی سال 96 را که قرار بود تا پیش از نوروز واریز کنند، واریز نکرده و عملا همه پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای استان دچار مشکل شده است.

  پرسیدم: مگر در استان پروژه‌ای هم داریم؟ گفت به هر حال ساخت مدرسه، درمانگاهی، جاده‌ای، پل و از این دست‌ کارها در قاموس آقایان پروژه عمرانی تعریف می‌شود! اما بخشی از پول نفت و گاز مانده بود که ندادند و تملک دارایی هم چیزی دست استان را نگرفته است! با چند نفر دیگر در استان تماس گرفتم و همه آنها این نکته را تایید کردند. متاسفانه موفق به تماس با استان‌های همجوار نشدم تا از آنها بپرسم که آیا وضعیت آنها نیز چنین است یا آنکه در استان ما چون مدیران تخصصی وجود ندارد و یک وضعیت «هشت‌الهفتی» حاکم است و چون برخی دلشان برای کمیسیون ماده 5 ذُق‌ذُق می‌کند و می‌خواهند بار خودشان را ببندند، در تهران کسی محل بوشهری‌ها نگذاشته است.

 امروز تا فردا این موضوع را در بامداد جنوب به صورت اساسی پیگیری خواهیم کرد، اما عجالتا مطلع باشید که چیزی از سال 1396 در حوزه عمرانی دست بوشهر را نگرفته است و منِ نوعی هم نمی‌دانم که باید یقه چه کسی را بگیرم، گراوندی که معاونش بر او حکم می‌راند و با نسیم بادهای شمالی چپ و راست می‌شود یا معاونش که به جای رسیدگی به مسائل و مشکلات استان بوشهر با شهرداری و ادارات تماس می‌گیرد و می‌گوید حق ندارید به بامداد جنوب و دو نشریه دیگر استان پول بدهید!! این میان کسی هم نیست که بیاید و به مردم بگوید که «خرتان به‌چند» و اوضاع اساساً از چه قرار است؟ شوربختانه آن اندازه مردم ما مطالبه‌گری فراموش‌شان شده و آنهایی که دم از حمایت از مردم می‌زنند، مردم را عوضِ چیزی حساب نمی‌کنند که کسی هم اصولا دوست ندارد که بپرسد که چه خبر است. با این اوصاف به‌نظر می‌رسد که بوشهر به دلیل بیسوادی، کم‌تجربگی و کم‌بهرگی در حوزه مدیریت اقتصادی و عمرانی روزهای بحرانی را پشت سر می‌گذارد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: