bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۴۲۸
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۸ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اعلام کرد، با پایان عملیات لایروبی کانال دسترسی پایانه کانتینری در جزیره نگین ظرفیت پهلوگیری کشتی به ۵۰ هزار تن افزایش می‌یابد.
نورالله اسعدی ظهر امروز در بازدید تیم اقتصادی کشور چین از تاسیسات بندر بوشهر با بیان اینکه طرح‌های توسعه‌ای بندر بوشهر و دیگر بنادر این استان به هیئت چینی ارائه شد اظهار داشت: ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در بنادر استان بوشهر در این بازدید مورد توجه قرار گرفت تا زمینه جذب سرمایه گذاران  در طرح‌های توسعه‌ای بنادر استان بوشهر فراهم شود.

وی با بیان اینکه توسعه صادرات از بنادر استان بوشهر به کشورهای حاشیه خلیج فارس در این بازدید مورد توجه قرار گرفت تصریح کرد: پیشنهاد سرمایه‌گذاری به هیئت چینی در بنادر استان بوشهر به‌ویژه دیر به عنوان یکی از مبادی اصلی صادرات ایران به قطر از دیگر موارد مهم مطرح شده در این بازدید بود.

 سرپرست اداره کل  بنادر و دریانوردی استان بوشهر از اجرای طرح توسعه بندر بوشهر خبرداد و بیان کرد: طرح توسعه بندر بوشهر در مجتمع بندری نگین با سرمایه گذاری 600 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی آغاز شده است. نخستین پروژه مجتمع بندری نگین امسال در پایانه کانتینری افتتاح می‌شود.

وی از عملیات لایروبی کانال دسترسی پایانه کانتینری مجتمع بندری نگین خبر داد و افزود:  با پایان عملیات لایروبی کانال دسترسی پایانه کانتینری در جزیره نگین ظرفیت پهلوگیری کشتی از 30 هزار تن  به 50 هزار تن افزایش می‌یابد. از جمله طرح های با قابلیت سرمایه گذاری در بندر بوشهر می‌توان به پایانه کانتینری، چند منظوره، فله، مایع و مواد معدنی در مجتمع بندری نگین بوشهر اشاره کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: