bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۷ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
97 طرح به منظور افزایش ضریب نفوذ رسانه و بهره‌مندی بیشتر مردم از برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز بوشهر به بهره برداری می‌رسد.
سید حسین ناظر گفت: 62 طرح از این طرح‌ها، فنی و تولیدی است که در میان آنها، 40 طرح مربوط به فرستنده دیجیتال تلویزیونی و  6 طرح شامل سیگنال رسانی، توسعه و نوسازی استودیوی رادیویی، نودال (ارسال و دریافت تصاویر) مرکزی و مرکز جمع آوری داده‌هاست. همچنین با اختصاص دو دستگاه خودروی اس ان جی، امکان ارسال ماهواره‌ای صوت و تصویر از هر نقطه استان امکان پذیر خواهد شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر تصریح کرد: این مرکز، نخستین مرکز در میان مراکز 33 گانه صداوسیماست که صاحب مرکز داده‌ها می‌شود، همچنین نخستین مرکز در نیمه جنوبی کشور است که طرح یکپارچه سازی تولید و پخش خبر در آن راه اندازی شده است.

سید علاءالدین امیری معاون فنی صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز گفت: با بهره برداری طرح های فنی، دریافت سیگنال در گیرنده‌های خانگی بهبود می‌یابد و مردم با کیفیت بهتری صدا و تصویر را دریافت می‌کنند. با بهره برداری از این طرح‌ها پوشش سامانه پخش دیجیتال برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در استان یک میلیون و 50 هزار نفری بوشهر به 98 درصد می‌رسد و مسوولان صداوسیمای مرکز بوشهر امیدوارند تا هفدهم مرداد دو درصد باقیمانده نیز زیر پوشش این سامانه قرار گیرند.
برچسب ها: صداوسیما ، بوشهر ، رادیو
نام:
ایمیل:
* نظر: