bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۴۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
یکی از مصیبت‌هایی که این استان به آن دچار است و نسبت به آن بارها هشدار داده‌ایم، بی‌ارتباط بودن تخصص‌ها به پست‌هایی است که در زد و بندهای پشت پرده و تقسیم السهم قدرت به هر کسی رسیده است.
کریم جعفری:
یکی از مصیبت‌هایی که این استان به آن دچار است و نسبت به آن بارها هشدار داده‌ایم، بی‌ارتباط بودن تخصص‌ها به پست‌هایی است که در زد و بندهای پشت پرده و تقسیم السهم قدرت به هر کسی رسیده است. مثلا طرف تخصص آموزش ابتدایی است، شده مدیرکل فلان‌جا، یا سه روز برایت بحث سیاسی می‌کند و در اقتصاد خانه خودش مانده، شده مدیرکل فلان بخش اقتصادی، یا متخصص قاطی کردن وایتکس و جوهر نمک است، باید فی‌المثل جاده‌سازی کند. در جهان امروز تخصص حرف آخر را می‌زند و همه دنیا دنبال افراد متخصص هستند. در مجموعه کشور که اصلا وضع عجیبی حاکم است وقتی یک پزشک مسوول عمران یک نهاد بزرگ کشوری می‌شود، در استان بوشهر باید عزاداری کرد. 

متاسفانه نماینده دولت هم چون اشرافی بر استان ندارد و خوب استان و ظرفیت‌های آن را نمی‌شناسد، گرفتار قومی شده که برای خودشیرینی هم که شده این بنده خدا را به دردسر می‌اندازند و برایش حاشیه درست می‌کنند. این حاشیه‌ها باعث شده تا گراوند به گفته برخی منابع مطلع بگوید که می‌خواهد استعفا دهد. حالا این استعفا منافع چه کسانی را تامین می‌کند، خدا می‌داند، اما او می‌توانست با اندکی دقت و گوش کردن به حرف دلسوزان به این روز و روزگار نرسد که وزیری برای تعیین یک سرپرست، حاضر نشود حتی حرف او را بخواند یا در وزارت کشور برخی معاونین وزیر حتی حاضر نشوند منصوبان او را با هزار واسطه ریز و درشت بپذیرند. 

یکی از ادارات تابع استانداری بوشهر که باید هر چه سریع‌تر اصلاح شود و یک فرد متخصص و مجرب در آنجا قرار بگیرد که دستکم چهار کلمه حالی‌اش باشد، اداره کل بازرسی و حقوقی است. در طول پنج سال گذشته بنا به دلایلی سعی کرده‌ام که زیاد در مورد این اداره‌کل ننویسم، اما وقتی نام یک مجموعه بازرسی و حقوقی است، مدیرش نباید حقوق خوانده باشد؟ متاسفانه نوع برخورد و رسیدگی سلیقه‌ای در این مجموعه باعث بروز نارضایتی‌هایی شده است که به‌زودی در این زمینه به صورت مستند گزارشی را با ذکر نام و اداره منتشر خواهیم کرد. اما بزرگ‌ترین ضربه‌ای که این مجموعه به گراوند می‌زند، دادن مشاوره‌های اشتباه حقوقی است که باعث درگیر کردن مردم با نماینده دولت و تخریب بیش از پیش چهره وی خواهد شد. این مشاوره‌ها هر چند به‌نظر می‌رسد بر اثر برخی سفارش‌های خاص صورت می‌گیرد و اهدافی ناخوشایند پشت آن قرار دارد، اما بیش از پیش ناشی از بی‌اطلاعی محض مدیر این مجموعه از قوانین حقوقی است. امیدواریم که بچه‌های ساحل به‌زودی با شرکت در کلاس‌های نهضت بتوانند با دو دانگ صدایشان، جای دیگری برای خود دست و پا کنند، نه اینکه تحت تاثیر دوستان 200 کیلویی خود، فتنه به پا کنند. 

نام:
ایمیل:
* نظر: