bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۴۷۵
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
رئیس سازمان صداوسیما تاکید کرد، موقعیت جغرافیایی و استراتژیکی استان بوشهر، این استان را به مهد تمدن‌سازی تبدیل کرده است.
بوشهر استانی تمدن ساز استعبدالعلی علی عسکری پیش از ظهر یکشنبه در همایش تجلیل از علمداران خلیج فارس در بوشهر، گفت: استان بوشهر سابقه دیرینه و درخشانی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و تمدنی دارد و به واسطه موقعیت جغرافیایی به یک استان تمدن ساز تبدیل شده است. ظرفیت‌های مختلف و عظیم نفت، گاز و وجود علما و مفاخر ارزشمند در حوزه های مختلف این استان را به استان زرخیز تبدیل کرده است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه با وجود این ظرفیت‌ها همچنان بیکاری در این استان وجود دارد، افزود: مسئولان باید تلاشی مضاعف برای رفع بیکاری در بین جوانان این استان داشته باشند. مقام معظم رهبری امسال را سال حمایت از کالای ایرانی نامیده است که این شعار رابطه مستقیم با اشتغال دارد و با قرار دادن این شعار در اولویت فعالیت‌ها این ظرفیت وجود دارد که  اشتغال در این استان به  ۱۰۰ درصد برسد. باید از صنایع پایین دستی و طرح های اشتغال محور حمایت شود و رسانه ملی نیز بعنوان یک رسانه تاثیرگزار در کنار این فعالیت‌ها و حامی طرح‌ها خواهد بود.

رئیس سازمان صداو سیما ادامه داد: استان بوشهر از گذشته به‌عنوان یک نقطه کلیدی و استان تاثیر گذار در کشور و جهان بوده است و به رکن اصلی مقاومت تبدیل شده است. همسایگان باید بدانند که صحبت‌های آنها را جوانان استان بوشهر و ایران اسلامی که برای خاک و وطن خود از جان خود میگذرند میشنوندو به  وقت خود پاسخ دندان شکنی خواهند داد. سه ضلع شوم آمریکا، اسرائیل و عربستان برای ایجاد یک دولت اسلامی در عراق و شام گروه داعش را به وجود آوردند که  جنایات آنها را همه جهان دیدند اما کشور ایران در مقابل مددخواهی مردم عراق و سوریه  با کمک به آنها نگذاشتند آنها به نقشه های شومی که ایجاد نا امنی در ایران و بد نام کردن اسلام در جهان بود برسند.


نام:
ایمیل:
* نظر: