bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۸ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به بکارگیری ۵۳۷ نفر در آموزش و پرورش استان، از جبران کمبود معلم در مدارس خبرداد.
 ناصر کرمی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در استان بوشهر سال گذشته ۲۰۴ هزار دانش‌آموز و در سال تحصیلی جاری ۲۱۴ هزار دانش‌آموز مشغول به تحصیل شدند. پیش‌بینی می‌شود در سال تحصیلی آینده شاهد افزایش ۱۳ درصدی تعداد دانش‌اموزان در سطح استان بوشهر باشیم که بیشترین افزایش دانش‌آموز در مقطع ابتدایی خواهد بود. با اجرای طرح تقویت بیه علمی دانش‌آموزان در سال‌های اخیر شاهد ارتقای رتبه استان بوشهر در کنکور سراسری بودیم و قطع اعتبار این طرح باعث مشکلاتی برای دانش‌آموزان می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در استان به مناسبت روز معلم اضافه کرد: برگزاری پیاده‌روی خانوادگی، شب شعر و تقدیر از معلمان نمونه استانی و پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت از جمله این برنامه‌ها است. بوشهر یکی از استان‌های موفق آموزش و پرورش در سطح کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش از راه‌اندازی شعبه دوم مرکز رفاهی معلمان در بوشهر به عنوان یک اقدام مهم یاد کرد و ادامه داد: در ایام نوروز ۴۲ هزار و ۲۵۷ خانوار فرهنگی در سطح مراکز رفاهی و مدارس استان بوشهر پذیرش شدند.

وی با اشاره به تحصیل بیش از شش هزار نفر از اتباع خارجی در مدارس استان بوشهر، اظهار داشت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش به زودی در استان بوشهر برگزار می‌شود و مجوز بکارگیری ۵۳۷ نفر به استان بوشهر داده شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: