bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۹ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
حجت محمدی، گوینده جوان رادیوی بوشهر همزمان با روز ملی خلیج فارس در یک حرکت نمادین از گلزار شهدای بوشهر تا گلزار شهدای جزیره خارگ می‌دود.
گوینده جوان بوشهری مسیر بوشهر تا خارگ را می‌دود!این گوینده رادیو در این خصوص به بامداد جنوب گفت: این حرکت برای نخستین‌بار است که در استان اتفاق می‌افتد. این پیمایش با هدف زنده‌ نگهداشتن نام خلیج فارس، تجدید میثاق با شهدای همیشه سرفراز خلیج فارس و همچنین قرارگرفتن اهالی رسانه در کنار مردم غیور هم‌استانی برگزار می‌شود.
حجت محمدی در ادامه با اشاره به این‌که البته به مدت هفت سال است که همزمان با روز بزرگداشت بوشهر دور بوشهر را (32 کیلومتر) با همراهی شهروندان بوشهری می‌دوم، افزود: شهریور سال ۹۲ نیز به مناسبت شهادت رئیسعلی دلواری از بوشهر تا دلوار را دویدم که این حرکت به‌صورت انفرادی صورت گرفت.

وی با بیان این‌که پیمایش مسافت میان بوشهر و خارگ برای نخستین‌بار است که برگزار می‌شود که براساس برآوردی که صورت دادیم حدود سه ساعت و اندی زمان می‌برد، تصریح کرد: به‌دلیل محدودیت شناور، نتوانستیم بیش از یک تردمیل روی آن جاسازی بکنیم، از این‌رو، من به‌تنهایی این مسیر را خواهم دوید که مسافت دریایی را با دویدن به روی تردمیل ادامه می‌دهم. به امید خدا حرکتمان را بعد از تجدید میثاق با شهدا از گلزار شهدای بوشهر ساعت ۷:۳۰ را آغاز می‌کنیم و تا اسکله اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان می‌دویم؛ از آنجا با دویدن روی تردمیل با کشتی به جزیره خارگ می‌رویم. بعد ادامه مسیرمان را پیش می‌گیریم تا مقصدمان را در گلزار شهدای این جریزه مرجانی به پایان برسانیم. 

محمدی در پایان یادآور شد: در این حرکت فرهنگی ورزشی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، صدا و سیمای مرکز بوشهر، اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر، سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بندر بوشهر، آقای مژده (دوست همیشه همراهم در جزیره خارگ)، شهرداری و شورای اسلامی جزیره خارگ مشارکت دارند. 
در پایان یادآوری می‌شود، پیمایش گلزار شهدای بوشهر تا گلزار شهدای خارگ فردا دهم اردیبهشت‌ماه ساعت 7:30 روز ملی «خلیج فارس» به همت حجت محمدی برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: