bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
رئیس کمیته امداد از 1000 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد بوشهر با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.
سید پرویز فتاح در نشست با نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران و جمعی از فرماندهان سپاه مستقر در استان بوشهر گفت: با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد بوشهر ساخته می‌شود. این میزان مسکن توافق شده برای ساخت و تحویل به مددجویان، سهمیه جدید سال جاری استان بوشهر است و آن بخش از سهمیه توافق شده برای استان بوشهر در سال گذشته همچنان به قوت خود باقی است.

رئیس کمیته امداد با اعلام اعتماد مردم به کمیته امداد، تصریح کرد: مردم نوع‌دوست و نیکوکار کشور در سال گذشته در سرفصل‌های مختلف کمک‌های خوبی به محرومان جامعه انجام دادند که در مجموع شاهد رشد 30 درصدی این کمک‌های مردمی نسبت به سال 95 بودیم، البته در استان بوشهر با کمک 47 میلیارد تومانی که مردم خیر در اختیار کمیته امداد این استان قرار دادند تا در اختیار محرومان قرار گیرد شاهد رشد بیشتری نسبت به شاخص‌های کشوری هستیم که نشان از خیربودن مردم استان بوشهر است.

وی با اشاره به این‌که دولت و مجلس همکاری خوبی با کمیته امداد دارند که افزایش مستمری بیش از سه برابری مددجویان این نهاد در سال گذشته از سوی مجلس شورای اسلامی اتفاق خوب و میمونی بود که در شرایط اقتصادی موجود بسیار برای مردم تاثیرگذار بوده است، خاطرنشان کرد: توانمندسازی مددجویان را با اشتغال‌های خرد دنبال می‌کنیم و اشتغال مدد نظر ما صنعتی و توسعه‌ای نیست. در این راستا در سال گذشته 135 هزار فقره وام به میزان 24 هزار میلیارد تومان از محل منابع داخلی و بانکی پرداخت کردیم که این میزان در استان بوشهر نزدیک به 50 میلیارد تومان بوده است.
فتاح با اشاره به ظرفیت‌های فراوان استان بوشهر در زمینه داشتن سواحل و دریا، صنعت نفت و گاز و پتروشیمی و بنادر، تاکید کرد: شایسته نیست با این همه ظرفیت‌ها در استان بوشهر مددجوی کمیته امداد وجود داشته باشد بلکه کمیته امداد باید برای استان‌هایی باشد که فاقد ظرفیت‌هایی مانند استان بوشهر هستند. در کنار پیگیری برنامه‌های فرهنگی برای مددجویان کمیته امداد، موضوع ازدواج آسان همراه با تهیه جهیزیه برای مددجویان با استفاده از کالاهای ایرانی را در سال جاری دنبال می‌کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: