bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۵۱۶
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۹ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
سامانه مدیریت ساخت واحدهای مسکونی در بنیاد مسکن استان بوشهر به‌منظور روان‌سازی دسترسی متقاضیان و ناظران نظام فنی روستایی به پروژه‌ها، راه‌اندازی شد.
مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به این‌که با طراحی و اجرای این سامانه، امکان پیگیری تمام خدمات از جمله صدور پروانه ساختمانی و دریافت کد رهگیری فراهم می‌‌شود، خاطرنشان کرد: سامانه مدیریت ساخت واحدهای مسکونی بنیاد مسکن گزارش پیشرفت فیزیکی واحدهای تحت نظارت حوزه شهرستانی و استانی را رصد می‌‌کند و مراحل ساخت یک واحد مسکونی به‌صورت آنلاین بارگذاری می‌شود.

حمید حیدری با تاکید بر این‌که فعالیت نظام فنی روستایی از سال 1389 در بنیاد مسکن استان بوشهر آغاز شده و در زمان حاضر دارای 180 ناظر روستایی در رشته عمران و معماری است، در خصوص مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان بوشهر گفت: امسال دو هزار و 500 واحد مسکونی در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت این استان با پرداخت تسهیلات کم‌بهره مقاوم‌سازی می‌شود.
این مقام مسوول در پایان با اشاره به این‌که وام‌های مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی در نقاط مرزی و ساحلی به 250 میلیون ریال و در نقاط مختلف به 200 میلیون ریال با سود چهار درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: در زمان حاضر از 74 هزار و 234 واحد مسکونی روستایی موجود در استان 53 درصد مقاوم‌سازی شده و تا سال 1406 این تعداد به بیش از 70 درصد می‌رسد.

برچسب ها: مسکن ، اقتصاد ، مدیریت
نام:
ایمیل:
* نظر: