bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۵ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
در طول چهار سال گذشته به‌جرات تنها رسانه‌ای که فارغ از منفعت‌طلبی شخصی و یا سیاسی به‌جرات وارد حیطه مطالبه‌گری و نقدِ شرایط حاکم بر استان بوشهر شد، روزنامه بامداد جنوب بود.
کریم جعفری:
در طول چهار سال گذشته به‌جرات تنها رسانه‌ای که فارغ از منفعت‌طلبی شخصی و یا سیاسی به‌جرات وارد حیطه مطالبه‌گری و نقدِ شرایط حاکم بر استان بوشهر شد، روزنامه بامداد جنوب بود. ما در طول این چهار سال، هیچ‌وقت حاضر نشدیم بر سر آرمان‌های خود با احدی وارد معامله شده و اگر هم در مورد مساله‌ای مهر سکوت بر لب گذاشتیم صرفا برای حفظ آبروی یک شهروند بوده است. این نقدها هر چند از ما رسانه‌ای ساخت که پناهگاه مردم شد، اما متاسفانه به دلیل کوتوله و بی‌عرضه بودن مدیریت‌های حاکم که توان نخ کردن یک سوزن را هم ندارند، عموما ما متهم به سیاه‌نمایی و تخریب و تهمت‌هایی مانند منافع شخصی و .... شدیم.

 آنهایی که از نزدیک ما را می‌شناسند و یا حتی آنهایی که از دور دستی بر آتش دل پر از درد ما دارند و می‌دانند که ما چه می‌دانیم و به مصلحت کشور در بسیاری از مسائل کلان و عجیب سکوت پیشه کرده‌ایم، چنین حرفی نمی‌زنند. این مسوولانِ کم‌توان هر جا که نشسته‌اند در پاسخ به این سوال که چرا استان راکد و خوابیده است، با پررویی تمام بی‌عرضگی خود را به نقدهای ما مرتبط کرده و مدعی هستند که «فلانی با تخریب‌هایی که می‌کند مانع از رسیدن حقایق به مردم می‌شود!» اگر واقعا ما این همه قدرت داریم که در برابر رسانه‌های مجیزگویِ درخدمتِ شما که گاهی به آلبوم عکس شباهت دارند تا رسانه، پس خوش به‌حالِ ما و بد به‌حالِ شما.

 اگر یک حقیقت را درنظر داشته باشیم، دروغ هم نمی‌گویند، چرا که به جای آنکه نشسته و مشکلات مردم و استان را حل کنند، در حال فرستادن شکایت از شخص بنده و روزنامه به اینجا و آنجا هستند و به‌شدت هم به همراه یکی از به‌حساب نمایندگان!! استان که می‌خواست گردن وزیر ارشاد را به دلیل تعطیل نکردن روزنامه بامداد جنوب در صحن علنی مجلس بشکند و بعد مشخص شد که با وزیری دیگر انگشت ایجاد اشتغال خانوادگی را شکسته است، در تلاشند تا ما را محکوم کنند. به‌خاطر آنکه این حضرات بی‌عرضگی خود را به نقدهای ما مرتبط نکنند، بنده تصمیم گرفته‌ام از تاریخ امروز به مدت یک‌ماه در برابر هر آنچه در استان روی می‌دهد، جز آنکه دیگر نشود چیزی نگفت، سکوت کنم. پس از یک ماه به قضاوت می‌نشینیم که این حضرات واقعا چه کرده‌اند. ما سکوت می‌کنیم تا مشخص شود که در این استان چه کسی جرات و جسارت انتقاد و دفاع از عدالت را دارد، البته امیدواریم که کوچولوهای بامزه به‌خاطر یک پیامک دست به شکایت نشوند چرا که با این رفتارها بزرگ نخواهند شد. انشالله نشسته‌ایم و شاهد حرکت شتابان قطار توسعه استان خواهیم بود!!

نام:
ایمیل:
* نظر: