bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۶ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
کنسرت بابک جهانبخش خواننده مطرح پاپ کشور 20 و 21 اردیبهشت‌ماه به تهیه‎کنندگی موسسه نشر موسیقی «دی بآذر» در سینما بهمن بوشهر برگزار می‎شود.
کنسرت بابک جهانبخش در بوشهربامداد جنوب: بر این اساس، این جرا در دو روز و هر روز در دو سانس 20 و 22 به روی صحنه می‌رود. جهانبخش در این کنسرت قطعاتی شامل «تو رو دوست دارم»، «باور کن»، «زندگی من»، «بیخودی یه عمر واسه داشتن تو جنگیدم»، «دیوونه‌جان»، «من و بارون»، «فقط به عشق تو»، «دلتنگی»، «خاص»، «حالم خوبه»، «مدار بی‌قرار»، «دیدنی شدی»، «به خودت باختمت» و «منو نگاه کن» برای مخاطبان خود اجرا می‌کند. بابک جهانبخش زاده یکم فروردین 62 در آلمان است. او فعالیت موسیقایی خود را از سن 5 سالگی آغاز کرد، در سن 14 سالگی اولین مجوز رسمی خود را از سوی صدا و سیمای مرکز جمهوری اسلامی ایران (با تائید محمدعلی معلم) گرفت و در همان سال یک اثر برای صدا و سیما تولید کرد. وی در سال 84 اولین آلبوم موسیقایی خود را به نام «چی شده» روانه بازار کرد اما با انتشار آلبوم «من و بارون» فعالیت هنری وی وارد مسیر تازه‌ای شد که ترانه «من و بارون»ش که با همراهی رضا صادقی  خوانده شد، جزء صد ترانه برتر سال 2012 (سال سیزدهم) رادیو جوان شد.

نوازندگانی که جهانبخش را در کنسرت بوشهر همراهی می‌کنند، عبارتند از: بهنام آقاحکیم (گیتار ووزوکی)، بابک ریاحی‌پور (گیتار بیس)، نیما حمیدی (پرکاشن)، امین قیاسی (درامز)، حامد دهقان نصرآبادی (گیتار)، ساسان هاشمی (کیبورد)، محمد زرنوش (ساکسیفون) و مسعود همایونی (گیتار الکتریک). محمدجواد حاتم‌پور نیز مدیر اجرائی این گروه است.
رهبری اکستر جهانبخش را مسعود همایونی، آهنگساز و نوازنده گیتار الکتریک برعهده دارد، وی جزء پرکارترین و تکنیکی‌ترین نوازنگان گیتار الکتریک حال حاضر در ایران دانسته می‌شود، وی برای آلبوم‌های بسیاری از خوانندگان مطرح سبک پاپ و راک ایران نوازندگی یا تنظیم‌کنندگی انجام داده‌آست که از آن جمله می‌توان به رضا صادقی، مرتضی پاشایی، بابک جهانبخش، ناصر عبدالهی، محمد اصفهانی، سیروان خسروی، فرزاد فرزین و محسن یگانه اشاره کرد.

 قابل ذکر است که بابک ریاحی‌پور نیز نوازنده مطرح گیتاربیس کشور به همراه گروه جهانبخش به بوشهر می‌آید و به هنرنمایی می‌پردازد. وی در سال ۱۳۸۲ اولین آلبوم شخصی خود به نام «آزمون و خطا» را منتشر کرد. در این آلبوم هنرمندانی نظیر هومن جاوید، عین‌الله کیوان‌شکوه، فرمان فتحعلیان، شهرام شعرباف و شاهرخ ایزدخواه وی را همراهی کردند.
یادآوری می‎شود، علاقه‎مندان می‎‌توانند بلیت این کنسرت را با مراجعه به سایت بیلت‌فروشی ایران کنسرت به نشانی الکترونیکی  iranconcert.com تهیه کنند. 

نام:
ایمیل:
* نظر: