bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۵ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تاکید کرد، سومین جشنواره منطقه‌ای مد و لباس خلیج فارس با حضور برگزیدگان در بوشهر شروع به کار کرد.
سومین جشنواره منطقه‌ای مد و لباس در بوشهرآنیتا مظفری در حاشیه این برنامه گفت: با توجه به ذائقه هر فرد این جشنواره با ارائه بهترین و جدیدترین تولیدات در هر بخش می‌تواند علاوه بر برطرف کردن آن نیاز، ظرفیت‌ها و توانایی‌ها را به جامعه معرفی کند.

وی در ادامه با بیان این‌که ٢١ گروه از امروز در این جشنواره از استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر و خوزستان به‌صورت زنده در ٣ کارگاه رشته طراحی و دوخت دانشکده دخترانه الزهراء بوشهر با هم به رقابت می‌پردازند، افزود: مریم بخشی و فرشته ضرغامی مهر داوران این جشنواره هستند که پس از داوری آثار برگزیده را اعلام خواهند کرد. 
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از مجموعه دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر (مرکز الزهراء) به‌منظور همکاری و مشارکت در برگزاری این جشنواره تشکر کرد. 
یادآوری می‌شود، آیین اختتامیه سومین جشنواره منطقه‌ای مد و لباس خلیج فارس با حضور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس ایرانی و اسلامی، داوران، برگزیدگان و علاقه‌مندان امروز سه‌شنبه ١٨ اردیبهشت‌ماه سال جاری ساعت ١٧:٣٠ در مجمتع فرهنگی هنری برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: