bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۷ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
در جهت مدیریت یکپارچه و منسجم، واگذاری مدیریت 43 مرز دریایی و 23 مرز زمینی کشور به گمرک واگذار شده که سبب می‌شود با یک انسجام بیشتر این بنادر مدیریت شود.
مشاور رئیس کل گمرکات ایران اعلام کرد، در جهت مدیریت یکپارچه و منسجم، واگذاری مدیریت 43 مرز دریایی و 23 مرز زمینی کشور به گمرک واگذار شده که سبب می‌شود با یک انسجام بیشتر این بنادر مدیریت شود.

امیر نظری ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه سرپرست ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر با داشتن گذشته‌ای پرافتخار در تجارت دریایی و ظرفیت بالا در عرصه صادرات کالا  از جایگاه برجسته و تعیین‌کننده‌ای برخوردار است. برای این که شاهد کاهش میزان تخلفات در کنار افزایش درآمدها و سرعت تخلیه کالا باشیم، اقدام به نصب تجهیزات پیشرفته و سامانه جامع گمرکی در استان بوشهر کرده‌ایم. کارگروه مرزهای مجاز با حضور دستگاه‌های مرتبط تشکیل شده و جلسات این گارگروه به شکل ماهانه انجام می‌شود.

نظری با اعلام واگذاری مدیریت 66 نقطه مرزی به گمرک ایران، ادامه داد: اتفاق خوبی که شاهد آن هستیم واگذاری مدیریت 43 مرز دریایی و 23 مرز زمینی کشور به گمرک است که سبب شده با یک انسجام بیشتر این بنادرمدیریت شود. با این تغییر و تحولات یک مدیریت یکپارچه بر مرزهای دریایی برقرار می‌شود و ضمن ممانعت از موازی‌کاری، تمامی بخش‌ها نیز در یک ساختار مدیریت می‌گنجد.

در این آیین ضمن تقدیر از فعالیت‌های بهروز قره‌بیگی سرپرست گمرک بوشهر، منصور بازیار به‌عنوان سرپرست جدید ستاد نظارت بر گمرکات استان بوشهر معرفی شد.
برچسب ها: اقتصاد ، گمرک ، تجهیزات
نام:
ایمیل:
* نظر: