bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۵۹۴
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از کشف یک محموله قاچاق لوازم آرایشی در این شهرستان به ارزش ۱.۵ میلیارد ریال خبر داد.
سرهنگ رضا اسماعیلی شهرستان دیلم را از امن‌ترین مناطق استان بوشهر دانست و گفت: این مهم با مشارکت همه‌جانبه مردم ساحل‌‎نشین دیلم محقق شده است.
وی با تاکید بر مقابله با قاچاق کالا در راستای حمایت از کالای ایرانی افزود: قاچاق کالا صدمات جبران‌ناپذیری به معیشت، اقتصاد، اشتغال و تولیدات داخلی وارد می‌کند و در این راستا قاطعانه با قاچاق کالا برخورد می‌شود.
رئیس پلیس شهرستان دیلم از کشف محموله قاچاق لوازم آرایشی در دیلم خبر داد و تصریح کرد: ماموران انتظامی شهرستان دیلم حمل و جابه‌جایی کالای قاچاق به صورت کلان از سوی دو دستگاه خودرو کامیون از مسیرهای خاکی اطراف ایستگاه بازرسی بی‌بی حکیمه را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ اسماعیلی از شناسایی خودرو حامل کالای قاچاق خبر داد و خاطرنشان کرد: ابتدا خودروسواری تندر90 که به عنوان اسکورت فعالیت می‌کرد شناسایی و توقیف شد، پس از آن خودروهای حامل کالای قاچاق شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت در مسیر خاکی پشت ایستگاه بازرسی بی‌بی حکیمه منتهی به جاده خوزستان توقیف و برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی منتقل شدند.
وی با بیان این‌که ارزش محموله قاچاق یاد شده یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: مشارکت و تعامل مردم مرزدار دیلم با پلیس قابل تقدیر و سپاسگزاری است، چراکه موفقیت نیروی انتظامی در گرو همکاری و تعامل مردم رقم می‌خورد.

برچسب ها: قاچاق ، دبلم ، پلیس
نام:
ایمیل:
* نظر: