bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
مسلم مسیگر در گفت‌وگو با بامداد جنوب؛
هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور روز گذشته در شهرهای مختلف کشورمان برگزار شد و تیم پارس جنوبی هم که نماینده استان بوشهر در این مسابقات هست، در یک بازی خارج از خانه به مصاف تیم ملوان بندر گز رفت.
بامداد جنوب- علی تنگستانی:
هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور روز گذشته در شهرهای مختلف کشورمان برگزار شد و تیم پارس جنوبی هم که نماینده استان بوشهر در این مسابقات هست، در یک بازی خارج از خانه به مصاف تیم ملوان بندر گز رفت. پارس جنوبی که قهرمان فصل گذشته مسابقات بود، از دو ماه پیش تمرینات خود را شروع کرده بود و با جذب چند بازیکن جوان از تیم‌های پایه خود سعی کرده بود که نسبت به سال‌های گذشته، از بازیکنان بومی بیشتری استفاده کند. در همین رابطه پیش از مسابقه با سرمربی تیم، مسلم مسیگر گفت‌وگو کردیم که از وضعیت فعلی پارس جنوبی به ما بگوید.

از آغاز تمرینات تیم‌تان بگویید. در این مدت آیا اردو و بازی دوستانه‌ای هم داشته‌اید؟
ما تمرینات خود را از ابتدای سال 97 زیر نظر آقای میهندوست که مربی بدنساز جدید تیم بود، شروع کردیم و این دوره حدود یک ماه به طول انجامید. پس از پایان تمرینات بدنسازی یک هفته استراحت به بچه‌ها دادیم و پس از آن برای اردوی چند روزه به یزد رفتیم. در آنجا هم با تیم بزرگسالان گلساپوش چهار بازی دوستانه برگزار کردیم تا آمادگی بچه‌ها بیشتر شود. به هر حال اردوی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر به آن چیزی که می‌خواستیم، رسیدیم. در این اردو سعی کردیم بازیکنان نوجوان و جوان را محک بزنیم. در این فصل از رقابت‌ها ما آقای بلوکباشی را در اختیار نداریم و به جای او از محمد مرادی استفاده خواهیم کرد. لازم به ذکر است که دیگر بازیکنان غیربومی تیم هم در این فصل از رقابت‌ها در کنار ما خواهند بود و بازی می‌کنند. همانطور که می‌دانید ما اولین بازی خود در لیگ برتر را در مقابل تیم ملوان بندر گز برگزار خواهیم کرد و امیدواریم که اولین بازی خود را با برد شروع کنیم. البته اولین بازی در هر تورنمنتی حساسیت خاص خود را دارد و از آنجا که ما در این بازی میهمان هستیم، بازی سختی در مقابل تیم ملوان در پیش داریم ولی به هر حال هدف اصلی ما کسب 3 امتیاز از بازی اول‌مان است.

فکر می‌کنید با حضور تیم‌های جدید و تقویت تیم‌های سال‌های گذشته، سطح مسابقات نسبت به فصول بالاتر رفته یا غیر؟
یکی از اتفاقات تلخی که در لیگ امسال افتاده است، منحل شدن تیم شهرداری تبریز بود، تیمی که بازیکنان خوبی در اختیار داشت. به همین دلیل بازیکنان این تیم به تیم‌های ساری رودسر پیوسته‌اند و قدرت این تیم‌ها را افزایش داده‌‌اند. به همین دلیل می‌توان گفت که امسال لیگ سخت‌تر و جذاب‌تری در پیش داریم، چراکه حدود پنج تیم مدعی اصلی قهرمانی هستند و دقیقا عکس اتفاقاتی است که در سال‌های گذشته رخ می‌داد. با وجود این به‌شخصه امیدوارم که بتوانیم از عنوان قهرمانی‌مان در این مسابقات دفاع کنیم، چراکه این هدف اصلی ماست. 

همان‌طور که گفتید هدف اصلی پارس جنوبی کسب عنوان قهرمانی است. با وجود این باید اهداف دیگری هم در این فصل از رقابت‌ها داشته باشید.
قطعا همین‌طور است. به هر حال قهرمانی هدف اصلی ماست ولی ما چند هدف دیگری هم داریم که برای محقق شدن آنها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم. یکی از اهداف ما بومی‌سازی است که باید در این فصل تا حدودی به این هدف برسیم. این حرف را از آن جهت می‌گویم که ما نمی‌توانیم یک بازیکن را که فقط یک سال با تیم ما بازی کرده وارد لیست اصلی تیم بزرگسالان کنیم. این بازیکن باید دو تا سه سال در تیم بازی کند تا یکی از مهره‌های اصلی ما شود. ما امیدواریم که با اجرای این برنامه ساحلی‌بازان خوبی را تقدیم جامعه فوتبال ساحلی استان و کشور کنیم. از آنجا که هدف ما درازمدت است، امیدواریم که در سال‌های آینده با یک تیم کاملا بومی در بازی‌های لیگ برتر شرکت کنیم و عنوان قهرمانی مسابقات را به‌دست آوریم. ما استارت این کارها را از سال گذشته زده‌ایم و در فصل جدید هم سعی می‌کنیم از چند بازیکن جوان و نوجوان آینده‌دار باشگاه‌ در بازی‌های لیگ استفاده کنیم تا آنها را با شریط بازی‌ها آشنا کنیم. 

مجموعه منطقه وِیژه پارس در این سال‌ها حمایت خوبی از تیم کرده‌اند. حال در فصل جدید چه انتظاراتی از آنها دارید؟
من آدمی هستم که همیشه واقعیت را می‌گویم. در هر جایی که در این مورد از من سوال شده بود، در جواب تاکید می‌کردم که آنها در این سال‌ها لطف ویژه‌ای به ما داشته‌اند و سعی می‌کنند که در سریع‌ترین زمان مشکلات باشگاه را حل کنند. آنها ابتدا یک زمین استاندارد برای ما ساختند ولی حالا می‌بینیم که در آن منطقه با کمک مسوولان پارس جنوبی دو زمین استاندارد در اختیار داریم. یکی از زمین‌ها برای تیم بزرگسالان و زمین دیگر برای تیم‌های پایه باشگاه پارس جنوبی است. امیدواریم که بتوانیم با کسب عنوان قهرمانی جواب خدمت‌هایی را که مجموعه پارس به ما می‌کنند، بدهیم. کاری که مسوولان این مجموعه کرده‌اند، برای آینده فوتبال ساحلی استان بوشهر واقعا مثمر ثمر است، چراکه ساحلی‌بازان استان می‌توانند با امکانات بیشتری این رشته را ادامه بدهند. یکی دیگر از سودهایی که ورزشگاه فوتبال ساحلی پارک امام علی برای فوتبال ساحلی استان داشته است، میزبانی از تورنمنت‌های کشوری و بین‌المللی است که اتفاق بسیار خوبی است. 

حرف پایان؟
در پایان هم از شما و رسانه خوب‌تان تشکر و قدردانی می‌کنیم، چراکه همیشه و در همه حال از ما پشتیبانی کرده‌اید.
نام:
ایمیل:
* نظر: