bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
مسوول روابط عمومی شرکت پیشگامان جنوب (بوشهر) از برگزاری اردوی تفریحی-فرهنگی کارکنان شرکت به یزد به مناسبت هفته کارگر خبر داد.
فعالیت‌های فرهنگی شرکت پیشگامان جنوب تشریح شدمریم نجاتی با بیان این‌که با هدف آشنایی کارکنان شرکت با میراث فرهنگی و تاریخی کشور و در راستای محقق کردن فعالیت‌های فرهنگی شرکت، به صورت کاملا رایگان و با هزینه‌های شرکت، تعداد 24 نفر از کارکنان راهی سفر یزد شدند تا ضمن بازدید از مکان‌های فرهنگی و تاریخی، از شعبه اصلی پیشگامان جنوب در یزد نیز بازدید کنند.
نجاتی با اشاره به این‌که این اقدام برای اولین بار انجام شده و تصمیم داریم از این پس، اردوهای تفریحی - فرهنگی را در کنار فعالیت و کار لحاظ کنیم تا از این طریق آسودگی روان کارکنان را تامین کنیم. 

به گفته وی، شرکت پیشگامان جنوب در بوشهر به خدمات‌دهی در زمینه اینترنت مشغول است.
مسوول روابط عمومی شرکت پیشگامان جنوب در ادامه با تاکید بر این‌که اقدامات فرهنگی شرکت در بخش‌های گوناگون فعال است، یادآور شد: شرکت پیشگامان به مناسبت بزرگداشت مقام معلم به منزل خانواده‌های کارکنانی رفت که ضمن خدمت یا بازنشسته آموزش و پروش بودند و هدیه‌ای ناقابل به آنها اهدا کرد. امیدواریم با پیگیری مستمر اقدامات فرهنگی در کنار فعالیت‌ها و وظایف روزانه در خصوص خدمات‌رسانی اینترنت، بتوانیم گامی هر چند کوچک و رو به توسعه و فردایی بهتر برداریم که سطح همکاری، همدلی، همراهی و همگامی کارکنان الگوی دیگر شرکت‌ها و نهادها باشد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: