bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۶۱۴
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۸ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان بوشهر اعلام کرد مرغ منجمد مایحتاج مردم استان بوشهربرای ماه مبارک رمضان تامین شده است.
مهدی صداقت ظهر امروز در جمع مسئولان دستگاه‌های اقتصادی و صنفی استان بوشه  از تامین نهاده‌های دامی مرغداری‌های این استان خبر داد و گفت: نهاده‌های مورد نیاز مرغداران استان بوشهر توزیع و بخشی هم ذخیره سازی شده است.

وی ،سویا و ذرت را از جمله نهاده‌های دامی برای واحدهای پرورش طیور دانست و گفت: اکنون 750 تن سویا و یک هزار تن ذرت ذخیره سازی شده که در صورت نیاز در اختیار مرغداری‌ها قرار می‌گیرد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان بوشهر با اشاره به اینکه در تامین گوشت مرغ گرم و منجمد هیچ مشکلی وجود ندارد بیان کرد:مرغ منجمد مایحتاج مردم استان بوشهربرای ماه مبارک رمضان تامین شده به گونه‌ای که تاکنون یک‌هزار و 100 تن مرغ در استان بوشهر ذخیره شده است. خرید و ذخیره سازی مرغ از بالا رفتن قیمت این محصول جلوگیری می‌کند و قیمت در بازار هم اکنون کنترل شده است.

وی، تنظیم بازار را از عوامل ذخیره سازی گوشت مرغ دانست و افزود: ذخیره سازی مرغ  برای توزیع در ماه مبارک رمضان که معمولا تقاضا در این ماه مبارک افزایش می‌یابد سبب تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت مرغ می‌شود. بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازاراستان بوشهر قیمت‌ توزیع گوشت مرغ منجمد شش‌هزار و 300 تومان برای هرکیلوگرم تعیین شده است.

صداقت با اشاره به ذخیره سازی گوشت قرمز گوساله گفت: اکنون 250 تن گوشت قرمز گوساله در سردخانه‌‌های شرکت پشتیبانی امور دام استان بوشهر ذخیره سازی شده که بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان بوشهر به قیمت‌ هر کیلوگرم 23 هزار تومان توزیع می‌شود. شرکت پشتیبانی امور دام استان بوشهر تمام توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب و بهینه به مرغداران، واحدهای پرورش طیور، دام‌داران‌ و مصرف‌کنندگان بکار برده است.
برچسب ها: جامعه ، بهداشت ، سلامت
نام:
ایمیل:
* نظر: