bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۶۱۷
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۲۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
95 درصد مخاطبان بوشهری رضایتمندی خود را از برنامه‌های نشان‌دار شبکه بوشهر اعلام کردند.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر در مراسم تکریم و معارفه معاون سیمای این مرکز با اعلام این مطلب گفت: بر اساس میانگین نظرسنجی‌های مرکز پژوهش و افکارسنجی رسانه ملی در سال گذشته از پنج برنامه نشان‌دار رادیویی شامل «سلام بوشهر»، «گنجینه خلیج فارس»، «سی مو، سی تو»، «پنج دری» و «سرای مهر» و پنج برنامه نشان‌دار تلویزیونی «شونشینی»، «بچه‌های آفتاب»، «سکو»، «فصل رویش» و «یه خونه، یه دریا» بیش از 95 درصد از مخاطبان رضایتمندی خود را اعلام کردند.

سیدحسین ناظر در ادامه با تاکید بر سه اصل «نیاز»، «میل» و «مصلحت» در مخاطب‌محوری برنامه‌های شبکه بوشهر گفت: برنامه شبانه زنده تلویزیونی « شونشینی » با 91 درصد مخاطب و 3/95 درصد رضایتمندی و برنامه صبحگاهی زنده رادیویی «سلام بوشهر» با 67 درصد مخاطب و 98 درصد رضایتمندی در صدر نظر سنجی‌ها و قضاوت مخاطبان قرار دارند.
وی با اشاره به نقش شبکه‌های استانی در تقویت فرهنگ بومی محلی و ایجاد وحدت و هم‌افزایی مخاطبان گفت: در این نظر سنجی‌ها در زمینه گسترش فرهنگ و آداب و رسوم بومی، زبان، گویش، لهجه و پوشش محلی 72 درصد از مخاطبان عملکرد شبکه بوشهر را موفق توصیف کرده‌اند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر در پایان از اعتماد و اطمینان مخاطبان به‌عنوان اصلی‌ترین سرمایه رسانه نام برد و گفت: بر اساس نظرسنجی مرکز پژوهش و افکار سنجی رسانه ملی 80 درصد از مخاطبان در حد زیاد و خیلی زیاد نسبت به پخش اخبار صدا و سیمای مرکز بوشهر اعتماد و اطمینان دارند.
یادآوری می‌شود، در این مراسم از خدمات رسانه‌ای ابراهیم عباسی قدردانی و سیدحمید طاهری به جای وی به‌عنوان معاون سیمای مرکز بوشهر معرفی شد.

برچسب ها: فرهنگ ، صداوسیما ، بوشهر ، رادیو
نام:
ایمیل:
* نظر: