bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
اعلام لیست ۳۵ نفره تیم ملی در آستانه دیدارهای آسیایی پرسپولیس، استقلال و ذوب‌آهن حرف حدیث‌های بسیاری را در پی داشته است.
اعلام لیست تیم ملی شب برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در حالی حرف و حدیث در پی داشته که فدراسیون فوتبال تا روز دوشنبه (۱۴ می) فرصت داشت اسامی ۳۵ نفره تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۱۸ را به فیفا و کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی اعلام کند.

برخی معتقدند که اعلام فهرست تیم ملی یک روز پیش از بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان و همچنین دیدار استقلال و ذوب آهن و عدم دعوت از برخی بازیکنان مانند علیپور، کامیابی‌نیا و همچنین تبریزی و برخی بازیکنان دیگر و منتفی شدن حضورشان در جام جهانی باعث تضعیف روحیه آنها می شود.

در این باره مطلع شدیم طبق قوانین فیفا تنها تا روز دوشنبه فرصت برای اعلام لیست اولیه تیم ملی برای جام جهانی به فیفا و کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی وجود داشته و فدراسیون فوتبال هم امروز لیست کی‌روش را به فیفا و کمیته برگزاری مسابقات اعلام کرد.

دوشنبه ۱۴ می آخرین مهلت ارسال اسامی به فیفا بوده و فدراسیون هم اسامی را امروز به فیفا اعلام کرده و نخواسته کار به آخرین ساعات کشیده و اعلام اسامی ساعاتی پیش از بازی پرسپولیس و الجزیره انجام شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: