bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
طبق اعلام نایب رییس باشگاه الغرافه، وسلی اشنایدر و مهدی طارمی فصل بعد هم در این تیم بازی خواهند کرد
چند روز قبل تیم الغرافه در مرحله نیمه نهایی جام پادشاهی قطر به مصاف الریان رفت و در نهایت با نتیجه 3-0 شکست خورد. بعد از اتمام این بازی بولنت، سرمربی ترک‌تبار الغرافه از سمت خود استعفا کرد و اعلام نمود فصل آینده در تیم دیگری مربیگری خواهد کرد. 

حال محمود الغزال، نایب رییس باشگاه الغرافه در گفت و گو با روزنامه الشرق اعلام کرد: ما در روزهای آینده طی جلسه‌ای که با رییس باشگاه خواهیم داشت در رابطه با آینده الغرافه تصمیم‌گیری می‌کنیم. تیم ما در حال حاضر در مسیر درستی قرار ندارد و ما به دنبال این هستیم با برنامه‌ریزی دقیق قدرت را به تیم بازگردانیم. 

وی در ادامه از حضور اشنایدر و طارمی برای فصل بعد خبر داد و گفت: وسلی اشنایدر، مهدی طارمی و کارلوس آمادو فصل بعد هم در ترکیب الغرافه حضور دارند و با ما ادامه می‌دهند. اما روبرت کیخیدا، مدافع ونزوئلایی قراردادش با تیم ما تمام می‌شود و باید در رابطه با آن تصمیم‌گیری شود. هم‌چنین ولادیمیر ویس از بند مصدومیت رهایی یافته و طبق قراردادی که دارد به تیم بازمی‌گردد اما باید شرایط ادامه همکاری با آن را در هیئت مدیره بررسی نماییم.

پیش از این شایعاتی در خصوص بازگشت طارمی به ایران و تیم پرسپولیس وجود داشت که حالا با اعلام نایب رییس باشگاه الغرافه این انتقال را باید منتفی بدانیم.
برچسب ها: طارمی ، الغرافه ، قطر
نام:
ایمیل:
* نظر: