bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۶ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
به گفته مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در سال جدید به بیش از ۲۵ هزار نفر از بازنشستگان، وام ۴ میلیون تومانی پرداخت خواهد شد.
جمشید تقی‌زاده در نشست خبری، گفت: افزایش قدرت خرید بازنشستگان از اهداف صندوق در سال جدید است که در این راستا می‌خواهیم پرداخت وام ضروری قرض‌الحسنه را محقق کنیم. قرار است به بیش از ۲۵ هزار نفر از بازنشستگان وام به ارزش ۴ میلیون تومان و با کارمزد ۴ درصد و اقساط ۶ ماهه پرداخت کنیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: تا این لحظه به ۱۸۰ هزار نفر از بازنشستگان وام پرداخت شده و پیش‌بینی می‌شود تا نیمه اول سال به ۳۰۰ هزار بازنشسته واجد شرایط این وام پرداخت شود. اسامی بازنشستگان و موظفین واجد شرایط از طریق سایت صندوق بازنشستگی در دسترس خواهد بود و مبالغ به حسابشان واریز می‌شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری توجه به نیاز اقتصادی و بهبود معیشت بازنشستگان را از اولویت‌های اصلی صندوق دانست و گفت: برنامه‌های رفاهی دیگری در سال جدید در دست اقدام داریم.

وی در آستانه روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: اعتمادسازی و امید آفرینی در میان جامعه بازنشستگی و در شرایط کنونی کشور دو وظیفه کلیدی روابط عمومی‌های این صندوق است و روابط عمومی‌ها باید ضمن داشتن تعصب سازمانی خود را همواره در تعامل و تکریم از بازنشستگان عزیز ببینند و تلاش کنند تا تعامل و ارتباط نزدیک و دوسویه میان ما و بازنشستگان شکل گیرد.
برچسب ها: بازنشستگی ، وام
نام:
ایمیل:
* نظر: