bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۶ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
هم اکنون سینمای ایران در بخش اکران شاهد حضور کلی 14 فیلم در چرخه اکران سینماها بوده که این آثار با تعداد سالن‌های متفاوت فروش متفاوتی را هم به ثبت رسانده‌اند.
فروش 30 میلیاردی سینمای کمدی در سال 97آثار و فیلم های کمدی این روزها بخش عمده ای از چرخه اکران سینمای ایران را از آن خود کرده و همین عاملی شده تا بسیاری از کارگردانان نسبت به تخصیص سالن‌های پرشمار به فیلم‌های کمدی گلایه داشته باشند.

در حال حاضر و با گذشت دو ماه از سال 97 فیلم های کمدی فروش بسیار بالایی در سینما داشته و تنها دو فیلم "لاتاری" و "به وقت شام" توانسته اند در مبارزه با این آثار فروش موفقی داشته باشند.

هم اکنون سینمای ایران در بخش اکران شاهد حضور کلی 14 فیلم در چرخه اکران سینماها بوده که این آثار با تعداد سالن‌های متفاوت فروش متفاوتی را هم به ثبت رسانده اند.

در میان این 14 فیلم سهم سینمای کمدی پنج فیلم است. فیلم سینمایی "مصادره" به کارگردانی "مهران احمدی"، "خرگیوش" ساخته مانی باغبانی"، "لونه زنبور" به کارگردانی "برزو نیک نژاد"، "خجالت نکش" اثری از رضا مقصودی و "تگزاس" ساخته مسعود اطیابی پنج فیلمی هستند که این روزها از سینمای کمدی در چرخه اکران قرار دارند.

این پنج فیلم تاکنون مجموعاً موفق به فروشی معادل 30.770.591.000 تومان شده‌اند که در این میان فیلم مصادره با 14.5 میلیارد تومانی صدرنشین است. فیلم های لونه زنبور، تگزاس، خرگیوش و خجالت نکش رتبه های بعدی آثار کمدی را در اختیار دارند.

در این میان تنها دو فیلم توانسته اند از سد فیلم های کمدی بفروش بگذرند. فیلم های "به وقت شام" ساخته ابراهیم حاتمی کیا و لاتاری به کارگردانی "محمدحسین مهدویان" در مجموع 25.911.353.000 تومان فروش داشته اند که در مقایسه با پنج فیلم کمدی آماری چشمگیر است.
 

برچسب ها: هنر ، فیلم ، سینما ، کمدی
نام:
ایمیل:
* نظر: