bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۷ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گناوه از آزادی 11 زندانی دارای جرائم غیر عمد، با کمک هفت میلیاردی مردم خبر داد و از شهروندان در خواست کرد مانند سنوات گذشته با ستاد دیه شهرستان برای رهایی این افراد مشارکت داشته باشند.
دانیال اسفندیاری با بیان این‌که مردم شهرستان گناوه خیر و نوع‌دوست بوده و سالانه با عناوین مختلف این نوع همدلی را نشان می‌دهند، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین عرصه‌هایی که مردم این شهرستان در آن مشارکت دارند، کمک به آن دسته از زندانیان دارای جرائم غیر عمد است و زمینه آزادی آنها را با پرداخت بدهی‌هایشان فراهم می‌کنند.

به گفته وی، در سال گذشته مردم خیر شهرستان گناوه با کمک ستاد دیه موفق به آزادی پنج زندانی دارای جرائم غیر عمد شدند. امسال نیز برای آزادی 11 زندانی دارای جرائم غیر عمد، نیازمند هفت میلیارد و 160 میلیون ریال هستیم که از مردم درخواست داریم مانند سنوات گذشته با ستاد دیه شهرستان برای رهایی این افراد مشارکت داشته باشند.
اسفندیاری در ادامه یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در روز 12 خردادماه همزمان با روز 17 ماه مبارک رمضان، جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان دارای جرائم غیر عمد مالی در گناوه برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: