bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۶ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
سرپرست اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اعلام کرد که ۵۰ موافقت اولیه، مجوز ساخت و بهره‌برداری برای ایجاد تاسیسات ساحلی و دریایی در نوار ساحلی این استان صادر شد.
نورالله اسعدی در این‌باره با اشاره به این‌که از این تعداد مجوز ساخت و بهره‌برداری برای ایجاد تاسیسات ساحلی و دریایی در نوار ساحلی  استان بوشهر ۲۸ فقره موافقت اولیه، ۱۰ مورد اجازه ساخت و ۱۲ فقره مجوز بهره‌برداری هستند.
به‌گفته وی، طرح‌هایی که به‌تازگی مجوز آنها صادر شده است شامل پرورش ماهی در قفس، فانوس دریایی ساحل بوشهر، بهره‌برداری از اسکله سوخت‌رسانی جزیره شیف و احداث اسکله شناور صیادی در چاه پهن است.

این مقام مسوول با تاکید بر این‌که با توجه به راه‌اندازی سامانه جامع مدیریت و نظارت بر سواحل کشور به آدرس www.sm.pmo.ir  در خواست‌های اولیه متقاضیان اجرای طرح‌های محتلف بدون نیاز به حضور فیزیکی در این سامانه اینترنتی قابل ثبت است، افزود: این سامانه با هدف تکریم ارباب رجوع و تسریع و مکانیزه کردن فرایند صدور و یا تمدید مجوزهای تاسیسات ساحلی و دریایی راه‌اندازی شده است. سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در پایان تاکید کرد که همه متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی موظف هستند پیش از ساخت سازه‌های دریایی از این سازمان مجوزهای لازم را در قالب موافقت اولیه، مجوز ساخت و بهره‌برداری دریافت کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: