bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۵ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۷
خوشحالم که یک مرحله بالاتر رفتیم و شانس داریم در مرحله یک چهارم نهایی بازی کنیم. این خوب است که مقابل پرسپولیس بازی نمی‌کنیم، چون این برای ایران خوب است که هر دو تیم شانس صعود به نیمه نهایی را دارند.
وینفرد شفر پیش از آغاز جلسه هم اندیشی سرمربیان تیم‌های لیگ برتری درباره رویارویی با تیم السد و اینکه گفته می‌شود قرعه آسان‌تری نسبت به الدحیل است، گفت: خوشحالم که یک مرحله بالاتر رفتیم و شانس داریم در مرحله یک چهارم نهایی بازی کنیم. این خوب است که مقابل پرسپولیس بازی نمی‌کنیم، چون این برای ایران خوب است که هر دو تیم شانس صعود به نیمه نهایی را دارند. بازی آسانی با السد نداریم. آنها هم مانند الدحیل قوی هستند. با حضور ژاوی در تیم‌شان به تیمی قدرتمند تبدیل شده‌اند. سعی می‌کنیم در تهران نتیجه خوبی بگیریم که در بازی برگشت در قطر خیال‌مان راحت باشد. اکنون مهم این است که باشگاه بتواند بازیکنان جدید مدنظرمان را بگیرد، بتوانیم تیمی قدرتمند را تشکیل دهیم تا در آسیا موفق شویم.

سرمربی استقلال درباره اینکه آیا لیست ورود و خروجش را به باشگاه داده است یا نه، گفت: من لیست را به باشگاه داده‌ام. فارسی بلد نیستم، اما سؤال شما را کامل متوجه شدم.

شفر درباره وضعیت تیام و اینکه آیا صحبتی با او انجام داده یا نه، خاطرنشان کرد: من با تمام بازیکنانم صحبت می‌کنم و باید ببینیم وضعیت تیام چه می‌شود.

وی در خصوص اینکه چه نظراتی درباره لیگ فصل گذشته دارد و آیا شرایط راضی کننده بوده یا نه، گفت: یکی از مشکلات این بود که بازی‌های لیگ و تیم ملی به هم نزدیک بود. امروز هم می‌خواهم در این خصوص صحبت کنم، چون این بازی‌های نزدیک به مصدومیت بازیکنان منجر می‌شود.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا از کیفیت زمین ورزشگاه‌ها راضی بوده یا نه، تصریح کرد: از زمین راضی هستم، از هواداران‌مان هم ویژه راضی‌ام.

شفر درباره اینکه آیا استقلال برای مصاف با تیم سرسخت السد به بازیکن جدید نیاز دارد یا نه، گفت: در مرحله بعدی تیم راحتی وجود ندارد، فکر می‌کنم السد هم خوشحال نیست که با ما بازی دارد.

وی در واکنش به این مسئله که تیم‌های صنعتی با پیشنهادهای خوب به دنبال جذب بازیکنان خوب لیگ هستند و فکر می‌کند باشگاه استقلال در این رقابت بتواند با پیشنهادهای خوب بازیکنانش را حفظ کند، اظهار داشت: تمام سعی‌مان را می‌کنیم بازیکنان خوب را بگیریم. بازیکنانی مثل تیام. ما تیام را خیلی ارزان به خدمت گرفتیم و به قول خودش او را مفت گرفتیم. برنامه داریم برای فصل جدید بازیکنان خوبی مانند تیام را جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه مدت‌هاست به کشورش سفر نکرده و چه زمانی به آلمان می‌رود و چه مدت زمان استراحت خواهد کرد تا برای فصل جدید آماده شود، گفت: امشب به خانه بر می‌گردم. می‌خواهم از دست خبرنگاران استراحت کنم.
نام:
ایمیل:
* نظر: