bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۹ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۷
دادستان شهرستان جم از مقابله و برخورد جدی با زمین‌خواری در جم خبر داد.
مقابله جدی با زمین‌خواری در جمحجت‌الاسلام روح‌الله فروغی‌فر با بیان این‌که یکی از مواردی که در سطح کشور حساسیت زیادی به روی آن وجود دارد، تصریح کرد: موضوع زمین‌خواری، کوه‌خواری، دره‌خواری و رودخانه‌خواری است که این پرونده‌ها در سطح شهرستان جم نیز وجود دارد. ادارات منابع طبیعی و منابع مکلف شده‌اند تا با پیگیری و بررسی ویژه این موضوع، اعلام شکایت و جرم آن را پیگیری و نسبت به موضوع‌های مطرح شده اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به این‌که بعد از طرح شکایت از سوی منابع طبیعی و منابع آب در خصوص زمین‌خواری، ما نیز با جدیت و طبق قانون وظیفه خود را انجام می‌دهیم، خاطرنشان کرد: بیت‌المال حق همه مردم است و به بهترین نحو ممکن از آن صیانت و دفاع خواهیم کرد. انتظار داریم مردم شهرستان جم در دفاع از حقوق خود و جلوگیری از زمین‌خواری، از طریق مراجع قانونی یاریگر ما شوند.
این مسوول با بیان این‌که در اجرای قانون فرقی بین خاص و عموم مردم وجود ندارد، تاکید کرد: در برخی جلسات برای احقاق حقوق مردم به برخی مدیران تذکر داده‌ام و اجازه نخواهیم داد به سادگی در ادارات تخلفی صورت بگیرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جم در خصوص موضوع زمین‌خواری یادآور شد: ادارات منابع طبیعی و منابع آب را مکلف کرده‌ایم تا به محض مشاهده وقوع جرم موضوع را به ما اطلاع دهند.
فروغی‌فر با اعلام این‌که دستگاه قضائی عزم جدی برای مقابله با زمین‌خواری در شهرستان جم دارد، ادامه داد: برای ما فرقی نمی‌کند که فرد خاطی در این موضوع کیست و چه شخصیتی دارد و طبق قانون با وی برخورد خواهیم کرد.

برچسب ها: جامعه ، جم ، زمین‌خواری
نام:
ایمیل:
* نظر: