bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۷۳۰
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۶ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۷
فرماندار جم از امضای تفاهم‌نامه احداث جاده جم به پالایشگاه فجر خبر داد و گفت: این تفاهم نامه بین وزارت نفت و راه وشهرسازی با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال منعقد شده است.
محمد حسینی ظهر امروز در بررسی روند اجرای طرح راهسازی در جم به سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به شهرستان جم پرداخت و  گفت: در سفر یک روزه معاون وزیر راه شهرسازی از راه‌های مواصلاتی شهرستان جم بازدید شد که در خصوص رفع مشکلات محورهای جم به فیروزآباد، جم به پالایشگاه و ریز، ریز به دژگاه و ریز به سرچشمه تصمیماتی اتخاد شد. تفاهم‌نامه احداث قطعه دوم جاده جم به پالایشگاه امضا می‌شود که این تفاهم‌نامه بین وزارت نفت و راه وشهرسازی  با اعتبار 600 میلیارد ریال منعقد شده است.

وی با بیان اینکه احداث جاده ریز به دژگاه نقش مهمی در رونق اقتصادی شهرستان‌های جنوب استان بوشهر و فارس دارد خاطر نشان کرد: هم اکنون مسیر ریز به دژگاه در حال بازگشایی است و در این سفر با تاکید معاون وزیر راه و شهرسازی، شروع ساخت ابنیه مسیر در دستور اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر قرار گرفت.

فرماندار جم از تخصیص 10 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل راه ریز به سرچشمه خبر داد و افزود: احداث راه مواصلاتی ریز به روستای سرچشمه یکی از آرزوهای دیرینه مردم بخش ریز است که هم اکنون کار اجرایی این مسیر دنبال می‌شود که امیدوارم با تزریق این اعتبار، عملیات اجرایی آن تسریع یابد. مقرر شد طرح احداث باند دوم جاده جم به فیروزآباد با مشارکت وزارت راه و شهرسازی و نفت در دستور کار قرار گیرد تا پس از بررسی لازم، عملیات اجرایی این پرژوه حیاتی نیز آغاز شود.
برچسب ها: جم ، پالایشگاه ، جاده
نام:
ایمیل:
* نظر: