bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۹ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۷
مسلم مسیگر در گفت‌وگو با بامداد جنوب؛
تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی که نماینده استان در مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور است، در سومین بازی خود به مصاف تیم پیام کویر اردکان در ورزشگاه سلمان مردآباد می‌رود. کسب 3 امتیاز بازی خارج خانه برای تیم پارس جنوبی می‌تواند مهم باشد.
پارس جنوبی واقعی را از این هفته می‌بینیدبامداد جنوب- علی تنگستانی:
تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی که نماینده استان در مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور است، در سومین بازی خود به مصاف تیم پیام کویر اردکان در ورزشگاه سلمان مردآباد می‌رود. کسب 3 امتیاز بازی خارج خانه برای تیم پارس جنوبی می‌تواند مهم باشد. پارس جنوبی در هفته اول بازی‌ها مقابل تیم بندر گز در یک نتیجه عجیب، شکست خورد ولی آنها در بازی بعد خود در بوشهر، توانستند تیم قدرتمند گلساپوش یزد را با نتیجه نزدیک 5-4 شکست دهند تا خیلی زود شکست در هفته اول را به‌دست فراموشی بسپارند. در همین رابطه با مسلم مسیگر، سرمربی جوان این تیم گفت‌وگو کردیم تا از دلایل افت ابتدای فصل پارس جنوبی مطلع شویم. 

پس از شکست در هفته اول، در بازی خانگی با تیم گلساپوش یزد پیروز از میدان بیرون آمدید ولی با توجه به نتایج دو هفته گذشته لیگ، به‌نظر می‌رسد که تیم پارس جنوبی هنوز به آمادگی صد درصد نرسیده است. اینطور نیست؟ 
ابتدا باید بگویم که آنهایی که فوتبال ساحلی را جدی دنبال می‌کنند، می‌دانند که تیم گساپوش یزد رقیب قدیمی و همیشگی ما در لیگ برتر فوتبال ساحلی است. اتفاقی که در این دو بازی برای ما رخ داد، در سال گذشته هم تجربه کرده بودیم و نتوانستیم شکل بازی خود را پیدا کنیم شانسی که سال گذشته آوردیم این بود که سه بازی اول‌مان با تیم‌های نه چندان قدرتمند بود و در اکثر آنها ما میزبان بودیم. به هر حال پس از گذشته سه هفته از بازی‌ها، ما توانستیم به روند همیشگی خود برگردیم و در نهایت هم توانستیم عنوان قهرمانی را به‌دست آوریم.
 در بازی اول این فصل همانطور که دیدید، فوتبال روی بدش را به ما نشان داد و در آن بازی شکست خوردیم. این در حالی است که حق ما در آن بازی شکست نبود ولی توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد و در مقابل تیم حریف از اندک موقعیت‌های خود استفاده کرد و توانست 3 گل به‌ثمر برساند. این شکست باعث شد که در قبل از بازی با گلساپوش یزد، فشار را روی خود احساس کنیم ولی خوب در این بازی هدف‌مان 3 امتیاز بازی بود که در نهایت موفق به این کار هم شدیم. الان بچه‌ها روحیه بالایی دارند و برای بازی با تیم پیام کویر اردکان از آمادگی کامل برخوردار هستند. امیدوارم با اتفاقاتی که در بازی با تیم بندر گز رخ داد، روبه‌رو نشویم. هدف ما این است که با تمام قوا این تیم را با اختلاف شکست دهیم تا بتوانیم باز هم به صدر جدول مسابقات نزدیک شویم.  

فکر مهم‌ترین عامل افت پارس جنوبی در بازی‌های ابتدایی لیگ در این سال‌ها چه بوده؟ از گل‌های زیاد که این تیم‌ در هفته‌های ابتدایی خورده است می‌توان فهمید مشکلی وجود دارد.
به هر حال همانطور که گفتم در سال گذشته با چنین مشکلی روبه‌رو شده بودیم و در دو بازی ابتدایی گل‌های زیادی دریافت کردیم. به‌گمانم برای نوع بدنسازی بچه‌ها است که در هفته‌های اول نمی‌توانند تمرکز لازم را در بازی‌ها داشته باشند. به هر حال این اتفاقات در تیم‌های قوی رخ می‌دهد و برخی از مسائل دست به دست هم می‌دهند تا آن تیم نتواند در هفته‌های اول نتیجه لازم را کسب کند. هدف ما این است که به روند همیشگی خود برگردیم و فکر می‌کنم با پیروزی که در مقابل گلساپوش یزد کسب کردیم، تقریبا به هدف خود رسیده‌ایم. به هر حال هدف اصلی ما قهرمانی است و به همین دلیل باید در همه بازی‌ها پیروز شویم.

با گذشت دو هفته از بازی‌ها، فکر می‌کنید کدام یک از تیم‌ها فراتر از انتظار ظاهر شده است؟
همانطور که قبلا به شما گفته بودم تیم شهرداری تبریز در مسابقات امسال به‌دلیل برخی مشکلات حاضر نشد و به همین دلیل بازیکنان خوب این تیم‌ به شهرداری رودسر و شهرداری بندرعباس پیوسته‌اند. تیم شهرداری بندر عباس در دو هفته گذشته توانسته دو پیروزی کسب کند و نشان داده که می‌تواند یک تیم مدعی باشد ولی پیش‌بینی من این است که مثل سال‌های گذشته تیم ما و گلساپوش یزد مدعی اصلی قهرمانی مسابقات باشند. البته تیم یزدی در دو بازی گذشته‌اش بازنده بوده که این مساله می‌تواند خیلی به‌نفع ما تمام شود. با وجود این ما باز هم باید بکوشیم که صرف‌نظر از نتایج حریفان، در بازی‌های خود بهترین عملکرد را داشته باشیم. 

یکی از اتفاقات خوبی که در بازی‌های خانگی پارس جنوبی رخ می‌دهد، حضور هواداران این تیم با خانواده‌هایشان در ورزشگاه است. اتفاق خوبی که می‌تواند یک الگو باشد.
یکی از مزیت‌های خوب فوتبال ساحلی ما این است که خانواده در یک جو سالم و بدون مشکل در ورزشگاه‌ حضور می‌یابند و بازی تیم محبوب خود را تماشا می‌کنند. من به‌شخصه از استقبالی که خانواده‌ها از بازی تیم‌مان در مقابل گلساپوش کردند، واقعا خوشحال شدم. امیدوارم که در بازی‌های آینده، هوادارانی که در فصل گذشته ما را حمایت کردند، باز هم به ورزشگاه بیایند و از تیم محبوب خود حمایت کنند. امیدواریم که با نمایش یک بازی زیبا همراه با نتیجه خوب جواب حمایت آنها را بدهیم. یکی از اهداف ما این است که هوادران‌مان از بازی‌های تیم لذت ببرند و برای این هدف از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم. 

نام:
ایمیل:
* نظر: