bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۷
پرویز پرستویی در مراسم تشییع پیکر ناصر ملک‌مطیعی، هنرمند پیشکسوت تئاتر و سینمای ایران تاکید کرد، ناصرخان رفت ولی شما را به وجدانتان قسم اهالی سینما، کمی بیشتر ‌هوای هم را داشته باشیم. بگذارید نسل جدید که می‌آید، قدر بداند. این شتر دم خانه همه می‌خوابد.
ناصرخان تاریخ سینمای ایران استاین بازیگر با اشاره به این‌که باید به پوری بنایی، انوشیروان روحانی، سعید راد، نصرت کریمی و همه هم‌نسلان او تسلیت گفت، در پاسخ به شعارهای مختلفی که مردم سر می‌دادند، گفت: اینجا هستیم چون میهن ما اینجاست و مهر وطن نیروی بزرگ‌ ماست.‌ این سایه گسترده است و گسترده‌تر می‌شود و وای به حال کسانی‌ که این سایه را نمی‌خواهند. مهر مردم مرهم است. در این ساعات گذشته صدا و سیما به یاد آورد ناصرخان را ببیند ولی یادتان می‌آید چند وقت پیش با او چه کردید؟ ناصرخان تاریخ سینمای ایران است. صدا و سیما، مال شما نیست. با پول ما و بیت‌المال صدا و سیما شده است.

وی با انتقاد از اتفاقات پیش آمده در برنامه‌های تلویزیونی ضبط شده با حضور ملک‌مطیعی گفت: آقای مهران مدیری! شما هنرمند شایسته‌ای هستید و یک‌ سوال از مهمان‌ خود می‌پرسیدید که عاشق هستی؟ شما می‌دانستی که‌ ناصر ملک‌مطیعی عاشق مردم است؟ چرا او را دعوت کردید و بعد تلویزیون به جایش طبیعت نشان داد؟ اینها که اختلاس نکردند. من از صدا و سیما سوال دارم که آیا او فقط فیلم علی عطشانی را بازی کرده؟ «فرمان»‌ سینما نبوده که در سابقه کاری‌اش فقط به همان یک فیلم اشاره می‌کنید. آن «بالا» که مدام می‌گویید اجازه پخش نداده کیست و کجاست؟ چه شد که بعد از مرگ مشکل ندارد؟

برچسب ها: تاریخ ، سینما ، تلویزیون
نام:
ایمیل:
* نظر: