bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۷۶۹
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۸ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۷
مهاجم تیم ملی‌ فوتبال اسپانیا در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در خصوص تاکتیک این تیم برابر ایران در جام جهانی گفت که روش بازی تیمش را لو نمی دهد اما یکی‌ از تمریناتی که کادر فنی روی آن متمرکز شده، ضد حملات سریع برای غافلگیر کردن حریفان است.
«یاگو آسپاس» که روز سه شنبه در نشست مطبوعاتی بازیکنان تیم ملی فوتبال اسپانیا حضور یافته بود، همچنین در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار ایرنا در مادرید مبنی بر اینکه شناخت شما از تیم ملی‌ فوتبال ایران در چه حدی است و با چه سیستمی‌ برابر این تیم در جام جهانی به میدان خواهید آمد، افزود: ما شب گذشته تمرینات خود را آغاز کرده ایم و هنوز مطالعه تاکتیکی و وضعیت تیم های رقیب را شروع نکرده ایم. در مورد سیستمی‌ که سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در دیدار با ایران از آن استفاده خواهد کرد، نمی‌ توانم چیزی بگویم چون آن را ایرانی ها خواهند فهمید و برای ما دردسر ایجاد می‌ کنند.

مهاجم تیم ملی فوتبال اسپانیا خاطرنشان کرد: لوپتگی همیشه به ما این آموزش را داده که به دنبال ربودن توپ پس از زمانی باشیم که آن را از دست دادیم و بلافاصله یک ضد حمله سریع در جناح های مختلف انجام دهیم تا با غافلگیر کردن تیم حریف به آنها اجازه سازماندهی ندهیم. زمان کافی برای آماده سازی خود جهت حضور در جام جهانی‌ خواهیم داشت اما فعلا باید بازی های دوستانه روز یکشنبه با سوئیس و روز 19 خرداد با تونس را انجام دهیم و پس از آن به مطالعه حریفان می پردازیم.
آسپاس در پاسخ به این پرسش که به نظر شما، قهرمان این دوره از جام جهانی‌ چه کشوری خواهد بود، تصریح کرد: من اسپانیا را بیشترین شانس کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات می دانم. 
وی همچنین گفت که در این دوره از مسابقات عوامل دیگری نیز وجود دارند که بر بازی ها تاثیر می گذارند و چنانچه اسپانیا، بازی خوبی‌ را انجام ندهد، امکان عدم صعود هم دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: