bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۴ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۷
برانکو که طارمی را در خط حمله از دست داده و شاید بازیکنان بیشتری را نیز به تیم های دیگر بدهد (از جمله منشا) در انتظار بازگشت قدرتمندانه امید عالیشاه است.
امید عالیشاه یکی از بدشانس ترین بازیکنان فوتبال ایران به شمار می رود. این بازیکن برای طی کردن دوران سربازی خود، عجولانه دفترچه اعزام به خدمت پر کرد و راهی تراکتورسازی تبریز شد در حالی که به ادعای مدیران باشگاه پرسپولیس در نیم فصل لیگ شانزدهم، هیچ کس از این کار امید خبر نداشت. 

به هر حال امید رفت اما تراکتوری‌ها از جذب بازیکن محروم شدند و به همین علت، این بازیکن یکسال تمام نتوانست فوتبال بازی کند. بعد هم که برگشت، به خاطر اینکه از دوران آمادگی دور بود، بازی ضعیفی با پیراهن تراکتورسازی مقابل پرسپولیس انجام داد تا هواداران تراکتورسازی با شعارهای شان خواستار اخراج از بازیکن شوند. 

حالا خدمت سربازی امید تمام شده و چون با پرسپولیس قرارداد داشت، می تواند نام خود را در لیست فصل آینده تیمش ببیند آن هم در حالی که این بار پرسپولیس از جذب بازیکن جدید محروم است. برانکو که طارمی را در خط حمله از دست داده و شاید بازیکنان بیشتری را نیز به تیم های دیگر بدهد (از جمله منشا) در انتظار بازگشت قدرتمندانه امید عالیشاه مهاجم شماره 2 پرسپولیسی هاست. 

امید سه روز پیش کارت پایان خدمت خود را نیز گرفت و دیگر هیچ دغدغه ای برای فصل آینده و بازی برای پرسپولیس ندارد. عالیشاه 27 ساله است. 
نام:
ایمیل:
* نظر: