bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۷۸۳
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۱ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۷
وزیر آموزش و پرورش از سوی هیات وزیران برای پیگیری هر چه سریع‌تر موضوع تعرض به دانش‌آموزان در یکی از مدارس تهران مامور شد.
سخنگوی دولت در حاشیه جلسه چهارشنبه هیات وزیران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایسنا درباره اقدامات انجام شده از سوی هیات دولت برای پیگیری حادثه تعرض به تعدادی از دانش‌آموزان پسر در یکی از مدارس تهران، گفت: این موضوع در جلسه امروز هیات دولت مطرح شد و باعث تاسف و نگرانی دولت بود به همین جهت علاوه بر مسوولیتی که وزیر آموزش و پرورش بر عهده دارد، به او از سوی هیات وزیران ماموریت داده شد که با قاطعیت و دقت مساله را با سرعت دنبال کند. تا اگر منطبق با قانون باید مجازاتی صورت بگیرد در اولین زمان انجام شود.

محمدباقر نوبخت همچنین با اشاره به جزئیات جلسه امروز هیات وزیران که به ریاست رئیس‌جمهوری برگزار شد، گفت: عمده زمان جلسه امروز به اصلاح آیین‌نامه‌ای درباره کسانی که در مرز مشغول به کار و تجارت هستند و برخی از این تجارت به‌عنوان کولبری تعریف می‌کنند، گذشت. همه همت دولت بر این بود که در این اصلاح، آیین‌نامه مربوطه به گونه‌ای تصحیح شود تا ضمن این‌که کسانی که در مرز ساکن‌ هستند از درآمد مناسبی برخوردار شوند، قوانینی برای واردات کالاهایی که تاکنون کولبرها قبول کردند، تعیین شود. جمع‌بندی نهایی و مصوبه مربوطه به این طرح در اولین فرصت که احتمالا یکشنبه هفته آینده خواهد بود منعکس خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: