bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۷۸۶
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۱ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۷
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای نهادینه کردن و ترویج فرهنگ قرآنی در استان تاکید کرد، بوشهر یکی از قطب‌های صحیح در اجرای ترتیل‌خوانی در ماه مبارک رمضان است.
به گزارش مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با بیان این‌که ترتیل خوانی در استان بوشهر رشد فوق العاده‌ای داشته است، گفت: این برنامه در شهرستان‌‌های استان هم به لحاظ کمی و هم کیفی تقویت شود؛ همچنین به منظور اهمیت قرآن لازم است برای آینده برنامه ترتیل‌خوانی ویژه خواهران نیز برنامه‌ریزی و اجرا شود.

وی، حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر را کانون قرآن استان مفعرفی و بیان کرد: قرآن از این مکان باید به فضای صحیح جامعه برسد؛ در حال حاضر ۸۵ درصد مردم استان ترتیل‌خوانی قرآن کریم در ماه رمضان را از شبکه استانی دنبال می‌کنند و نیاز است این فرهنگ را به داخل خانه‌ها ببریم.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پایان با اشاره به این‌که لازم است زیرساخت‌های قرآنی در استان ایجاد شود و همه مسوولان در ترویج فرهنگ و نهادینه کردن آن تلاش کنند، خاطرنشان کرد: استان بوشهر به مدت سه سال پیاپی رتبه برتر ترتیل‌خوانی در ماه مبارک رمضان را به خود اختصاص می‌دهد اما متاسفانه با وجود این ظرفیت‌های انسانی هنوز مجتمع قرآنی در این استان وجود ندارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: