bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۶ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۷
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید برای این تیم هیچ چیز غیرممکن نیست.
به گزارش ایسنا، علی قلی‌زاده با اشاره به فاصله کم تا آغاز رقابت‌های جام جهانی گفت: هر چه به جام جهانی نزدیکتر می‌شویم، تب فوتبال بیشتر دنیا را در بر می‌گیرد. طبیعتا بازیکنان تیم‌های ملی دنیا نیز با انگیزه و مسوولیت‌پذیری بیشتری کارشان را دنبال می‌کنند تا بتوانند نماینده خوبی برای کشورشان باشند. در تیم ملی ایران هم بازیکنان انگیزه فراوانی دارند و هر روز دو جلسه تمرین می‌کنیم تا به بهترین شرایط پیش از شروع مسابقات دست پیدا کنیم و بهترین عملکرد ممکن را برابر حریفان به نمایش بگذاریم. می‌خواهیم نتایج خوبی در روسیه بگیریم تا هم خودمان و هم کشورمان سربلند باشیم. در روسیه فقط به مردم‌مان و اینکه نقشی در شادی آنها داشته باشیم فکر می کنیم.

قلی زاده درباره رقبای تیم ملی در جام جهانی یادآور شد: طبیعتا حریفان قدرتمندی در روسیه خواهیم داشت اما ما هم ثابت کرده‌ایم با چنین کادر و بازیکنانی تیم کوچکی نیستیم. ایران با عنوان بهترین تیم آسیا وارد مسابقات جام جهانی می‌شود و حریفان نیز با احترام از ما یاد می‌کنند. کادر تیم ملی چندین بازی مراکش را آنالیز کرده و روی این تیم تا قبل از بازی کار خواهیم کرد. دیدار دشواری برابر این تیم داریم اما هیچ چیز برای تیم ملی غیرممکن نیست. ما با تمام توانمان به مصاف رقاب می‌رویم و می‌دانیم که در فوتبال هر اتفاقی ممکن است.

 مطمئن باشید تمام تلاشمان را می‌کنیم که بازیهای آبرومندانه‌ای برای تیم ملی در جام جهانی انجام دهیم. ما به عنوان سربازان ایران در اینجا هستیم تا بتوانیم مردم کشور عزیزمان را خوشحال کنیم. برای موفقیت در روسیه هم نیاز به حمایت داریم و هم نیاز به دعای مردم. امیدوارم تا روزهای کم باقی مانده، همه ایران متحد پشت تیم ملی بیایند و یکصدا از تیم ملی حمایت کنند تا ما بتوانیم با دلگرمی وارد رقابتهای جام جهانی شویم.

نام:
ایمیل:
* نظر: