bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۷۹۹
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۰ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۷
صدا و سیما انحصاری ایران سال‌های درازی است که جایگاه خود را نزد مردم از دست داده است، این مساله حتی انتقاد رهبر انقلاب را هم در پی داشته است.
بامداد جنوب: صدا و سیما انحصاری ایران سال‌های درازی است که جایگاه خود را نزد مردم از دست داده است، این مساله حتی انتقاد رهبر انقلاب را هم در پی داشته است. در همین رابطه یکی از نمایندگان مجلس با اشاره به آثار منفی انحصاری بودن صدا و سیما خواستار وارد شدن مغز متفکر بخش خصوصی به بخش‌های مدیریتی و فنی این سازمان شد.

سیدکاظم دلخوش در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به انتقادات مقام معظم رهبری از عملکرد صدا و سیما، گفت: مدیریت صدا و سیما باید در عملکردش تجدیدنظر کرده و در رویه این سازمان نگرش جدیدی را حاکم کند تا بتواند تعاملات اقتصادی پسابرجام را با جامعیت بیشتری درک کند.
به گفته وی، صدا و سیما باید نقاط قوت و ضعف اقتصادی را با دعوت از کارشناسان و متخصصان قوی از همه جریانهای سیاسی بشکافد. متاسفانه نقش صدا و سیما در حوزه اقتصادی به ویژه در بخشهای پولی، مالیاتی، گمرک و قاچاق و برنامه‌هایی که در این زمینه ها باید بسازد، بسیار کم رنگ است. برای رفع این نقطه ضعف بزرگ باید افرادمجرب و متخصص به این سازمان دعوت شوند، حتی می توان بخش‌های مدیریتی و فنی حوزه های از کار این سازمان را برای پویا شدن به بخش خصوصی واگذار کرد. صدا و سیما انحصاری نیست، در قانون هم پیش‌بینی شده ه صدا و سیمای خصوصی ایجاد شود، بنابراین مدیریت این سازمان برای کاراتر شدن باید به این سمت حرکت کند.

برچسب ها: سیاسی ، صداوسیما
نام:
ایمیل:
* نظر: