bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۰ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
عملیات گازرسانی به ۲۲ روستای استان بوشهر در امتداد مسیر توسعه گازرسانی در استان و با هدف افزایش ضریب تحت پوشش گاز در دست اجراست.
بامداد جنوب:  عملیات گازرسانی به ۲۲ روستای استان بوشهر در امتداد مسیر توسعه گازرسانی در استان و با هدف افزایش ضریب تحت پوشش گاز در دست اجراست.
مدیر‌عامل شرکت گاز استان بوشهر با اعلام این خبر گفت: در این مسیر ، بهره‌گیری از منابع قانونی بودجه از جمله بند «ق» تبصره۲ قانون بودجه سال ۹۳، این امکان را فراهم آورد تا روند گازرسانی به روستاها تسریع یابد، به‌نحوی که طی سه سال گذشته شاهد سه برابر شدن روستاهای گازدار استان بوده‌ایم.

مسلم رحمانی با اشاره به این‌که بر همین اساس و در همسویی با تکالیف شرکت در اجرای پروژه‌های مرتبط با این بند از قانون، اجرای چندین خوشه گازرسانی در استان تعریف شده است که این عملیات همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات توسعه گازرسانی در شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم، دیر و دشتستان در دست اجراست که با اجرای این عملیات‌ها، سه هزار و ۳۷۶ خانوار قادر به استفاده از نعمت گاز هستند.

به‌گفته این مقام مسوول، با گازرسانی به روستاهای یادشده، ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی استان به ۹۶ درصد افزایش می‌یابد. مدیر‌عامل شرکت گاز استان بوشهر در پایان با تاکید بر این‌که توسعه گازرسانی در روستاهای استان با هدف ایجاد رفاه عمومی، برقراری عدالت و جلوگیری از مهاجرت افراد، اجرا می‌شود که  تحقق این مهم  ضمن توسعه زیرساخت‌ها در این مناطق‌، موجبات رضایتمندی روستاییان را فراهم خواهد ساخت، افزود: تاکنون ۳۹۰ روستای استان با اجرای افزون بر سه هزار و ۸۱ کیلومتر شبکه‌، تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند.

نام:
ایمیل:
* نظر: