bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۱ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
سروصدای غیرمنتظره صبح امروز تماشاگران عاشق رونالدو، بازیکنان خسته پرتغال را غافلگیر کرد.
عصبانیت ناگهانی رونالدو در تمرین پرتغالآنها که شب گذشته با برگزاری یک اردوی دو هفته ای به روسیه آمده اند، فرصت چندانی برای آماده سازی برای حضور ایده آل در جام جهانی نداشتند. با این حال پیروزی پرگل آنها مقابل الجزیره در آخرین دیدار دوستانه باعث امیدواری فرناندو سانتوس و شاگردان اسم و رسم دار اوست که با عنوان قهرمان اروپا وارد مسابقات جام جهانی شده اند.

پرتغالی ها صبح امروز اولین تمرین خود در روسیه را در زمین ساترن انجام دادند؛ یک کمپ تمرینی جمع و جور که سکوهای آن را هواداران و البته کودکان پرشماری که کریس رونالدو قهرمان آنهاست پر کرده بودند. رونالدو که دیشب هم زمان با لیونل مسی به مسکو رسیده طبعا مورد توجه ترین بازیکن این تمرین بود و مدام مورد تشویق هواداران و البته فوتبال دوست هایی که نمی خواستند شانس دیدن این فوق ستاره پرتغالی را از دست بدهند.

پرتغالی ها البته قرار نیست در کمپ ساترن بمانند چراکه نخستین بازی آنها مقابل اسپانیا در روز 25 خرداد در شهر سوچی برنامه ریزی شده و این به معنای سفری دیگر برای هم تیمی های رونالدوست. در تمرین امروز که زیر بارش باران و کمی برف برگزار می شد، پرتغالی ها با انجام تمرینات معمول و بازی در زمین کوچک تمرین و ریکاوری را با هم انجام می دادند در حالی که فرناندو سانتوس بازیکنان را طوری در دو تیم جدا کرده بود که مشخص نشود 11 بازیکن اصلی او کدام ها هستند. مثلا برناندو سیلوا با کاور نارنجی و رونالدو، ریکاردو کاروالیو و په په در تیمی که کاور ندارد. 

در حالی که این تمرین در حال برگزاری بود کریس رونالدو که به نظر می رسید از سروصدای بیش از حد تماشاگران در اطراف زمین راضی نیست به سمت آنها برگشت و برایشان دست تکان داد که کودکان در تمرین خوشحال از این اتفاق سروصدای را بالا بردند. اما ناگهان کریس به سمت توپی که از زمین بیرون رفته بود رفت و با شوتی آن را به خارج از محوطه کمپ فرستاد حرکتی عجیب که لحظه ای سکوت را در زمین حاکم کرد. در این لحظه به نظر می رسید رونالدو از میزان سروصدای تولید شده در اطراف زمین راضی نیست و آن را مخل تمرکز در تمرین می داند. 


اتفاقی که با واکنش سریع خبرنگاران به خصوص روزنامه نگاران ایرانی همراه بود. آنها در حال حاضر در انتظار پایان این جلسه تمرینی و آغاز گفت و گو با بازیکنان پرتغال و البته فرناندو سانتوس هستند، مربی احترام برانگیز و جذاب تیم ملی فوتبال پرتغال که رویارویی اش با کارلوس کی روش یکی از اصلی ترین جذابیت های جام جهانی برای ایرانی هاست./ورزش 3
نام:
ایمیل:
* نظر: