bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۸۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۱ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال بوشهر روز گذشته در آیینی با حضور معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر معرفی شد.
معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این مراسم گفت: راه‌اندازی مراکز فرهنگی دیجیتال فرصتی است تا جوانان و نوجوانان توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود را بیشتر به جامعه معرفی کنند.

آنیتا مظفری در ادامه با بیان این‌که باید تلاش شود ترویج فرهنگ سواد دیجیتالی در بین اقشار مختلف جامعه و استفاده صحیح از تکنولوژی دیجیتال نهادینه گردد، افزود: امیدوارم با هم‌افزایی و هم‌فکری ضمن کسب افتخارات ارزنده دیگر در این بخش، شاهد درخشش حوزه دیجیتال استان در سطح ملی و بین‌المللی باشیم.
رضا اسمعیل‌پور، مدیر جدید مجتمع فرهنگی دیجیتال بوشهر نیز در این آیین گفت: با حمایت همه‌جانبه ان‌شاء‌الله بتوانم این امانتی را که به من سپرده شده، در مسیر درست و اهداف سازمانی ابلاغ شده به ثمر برسانم.

در حاشیه این مراسم با تقدیر از زحمات مدیر قبلی مجتمع فرهنگی دیجیتال، حکم رضا اسمعیل‌پور به‌عنوان مدیر جدید این مرکز فرهنگی به وی اهدا شد.
یادآوری می‌شود، ١٣ مجتمع فرهنگی دیجیتال در زمینه‌های نرم‌افزار، بازی‌سازی، محتواهای اینترنتی و... در استان بوشهر فعالیت می‌کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: