bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۷ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به افزایش رتبه قبولی دانش‌آموزان در کنکور گفت: امسال یک‌هزار و ۵۴۶ دانش‌آموز بوشهری در کنکور شرکت می‌کنند که ۹۲۷ دانش‌آموز آن دختر است.
۱۵۴۶ دانش‌آموزی بوشهری در کنکور شرکت می‌کنندناصر کرمی ظهر امروز در همایش روز کنکور در کانون امام خمینی (ره) بوشهر از آمادگی دانش‌آموزان برای شرکت در کنکور خبرداد و افزود: برای حضور دانش آموزان در کنکور سراسری، آموزش و پرورش استان برنامه‌هایی اجراء کرده که مدیران شهرستان‌ها و مناطق همکاری مضاعفی داشته‌اند. یکی از میزان‌های توسعه یافتگی تولید دانش دانست است که امروزه در تمام دنیا منابع انسانی توانمند و تولیدگر معیار توسعه یافتگی است و این تولید همراه با دانش و مهارت است. اگر دانش آموزان در یک سطح علمی مناسب قرار بگیرند بی شک آینده‌ای مفید برای استان و کشور رقم می‌زنند.

وی با بیان اینکه سعی دانش‌آموزان ورود به دانشگاه های معتبر کشور است گفت: هر فعالیت با برنامه، خروجی در خوری دارد که با برنامه ریزی و مدیریت زمان ثمره بیشتری شامل حال دانش آموزان می‌شود. خانواده‌ها  در همه زمینه‌ها یاور آموزش و پرورش هستند و بدون تردید چشم همه مسوولان به همراهی خانواده‌هاست تا فردایی بهتر برای کشور رقم بخورد. در سالیان اخیر آموزش و پرورش استان در ارتقا رتبه کنکور موفق بوده است به طوری که افزایش یک نمره معدل کتبی با همکاری استانداری، شوراها، دهیاری‌ها و شهرداری‌ها محقق شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: این همایش با همکاری دانشگاه پیام نور و مدیریت آموزش پرورش شهرستان بوشهر ویژه شرکت کنندگان کنکور سراسری برگزار شده است. همچنبن امسال یک‌هزار و 546 دانش‌آموز بوشهری در کنکور شرکت می‌کتد که 927 دانش آموز آن دختر است.

نام:
ایمیل:
* نظر: