bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۹ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
سرمربی تیم پارس جنوبی جم می‌گوید شروع تمرینات پارس جنوبی منوط به تسویه حساب قرارداد بازیکنان است.
مهدی تارتار در مورد شروع تمرینات پارس جنوبی جم برای لیگ هجدهم گفت: قرار بود باشگاه نسبت به تسویه حساب قرارداد فصل قبل بازیکنان و پیش پرداخت فصل پیش رو اقدام کند. اما تا الان هیچ اتفاقی نیفتاده و به نظر تا باشگاه اقدامی در این باره نکند و تعهداتش را ادا نکند، نمی توانیم تیم را دور هم جمع کنیم.

وی با اشاره به جدا شدن بازیکنان کلیدی اش از پارس افزود: قطعا کار بسیار دشواری برای لیگ هجدهم داریم اما به هرحال ذات فوتبال است و شما نمی توانید همه آنچه که می خواهید را در اختیار داشته باشید. امیدوارم هرچه سریعتر تکلیف تیم روشن شود و با حل مشکلات مالی بتوانیم کار را آغاز کنیم. با شناختی که از مهندس یوسفی مدیرعامل منطقه پارس دارم و تلاش های آقای رضائیان همه به آینده پارس جم خوشبین هستیم و می توانیم در لیگ هجدهم نیز نماینده شایسته ای برای استان بوشهر باشیم.

سرمربی پارس جنوبی جم درباره برنامه هایش برای پر کردن خلاء ستاره‌های جدا شده گفت: سعی می کنیم در پست هایی که کمبود داریم بازیکن بگیریم. ما رحمان احمدی را جذب کردیم و در خط میانی هم بازیکنان خوبی در اختیار داریم. سعی می کنیم برای خط جلو وینگرهای سرعتی دنبال بازیکن باشیم. اگر بودجه لازم را در اختیار داشته باشیم، جای نگرانی نیست. فوتبال ما آنقدر بازیکن جوان و با استعداد در دل خود دارد که می توانیم با آنها شروع کرده و پارس را از نو بسازیم.

تارتار در خصوص چگونگی آغاز تمرینات تیمش خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی قصد داریم کارمان را از تهران آغاز کنیم و اگر بتوانیم یک اردوی خارج از کشور نیز برگزار می کنیم. البته همه اینها منوط به به تسویه حساب قرارداد بازیکنان است و همانطور که گفتم باید منتظر باشیم و ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.
نام:
ایمیل:
* نظر: